享受狗生

我自從大病一場後就更加懂如何享受狗生,心情靚時比媽媽影下沙龍~靚仔吧!!
心情不佳時咪屎佢面囉hehe~ 
而家我好嘆架食糧要工人媽媽逐粒餵我吃飽上床又或者士多啤梨攤C 

隔兩三日叫工人媽媽帶我去行街街(自從手術後已冇力喪跑) 

不過昨夜媽媽帶了隻新寵回家叫咩阿Boo識佢老鼠咩,見佢打不還手罵不還口好啦批准佢入屋   (車媽媽:傻仔阿Boo係Oli送我的生日禮物嚟架你估你架哼~

留言

  1. 車車, 叻仔! 要努力咁享受呀! 有乜事就叫工人媽咪服侍吓啦! (^皿^) (^皿^)

    回覆刪除
  2. 只要有正嘢食,車車心情就會好靚啦

    回覆刪除
  3. 車車簡直係皇帝啦,日日皇帝式享受
    我一見到隻狗仔就覺得似車車啦,好開心妳鐘意^^
    其實隻狗仔都有個用途架,就係妳出街時,可以陪下車車:p

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha好彩車車好少玩公仔唔怕他將阿Boo分屍

      刪除

張貼留言

熱門文章