我愛粗薯粉

blog小連友介紹呢間川味美食有粗薯粉食我看完後便默默記在心中這個星期天終去一嚐位於荃昌中心都幾吊腳不過荃灣長大的我很易便找到~
見菜牌介紹才知原來要5個大蕃薯才做成1斤紅薯粉~ 
分別有豬骨湯及川味辣湯另外還有祕制撈粉可選之後再揀自己喜歡的餸料自由度很大~
我要祕制醬汁撈粗薯粉$20加豬大腸$5魚腐$4 total=$29
撈薯粉已有炸醬,花生,芽菜等配菜,可自選辣度這次要中辣可惜未夠刺激見放在檯上有盅海南島黃辣醬啱晒加入後即時加分十倍,豬腸炆得淋身夠入味魚腐就麻麻哋不是我想吃軟身的那款有點像魚片頭,粗薯粉煙韌有嚼頭撈埋祕制醬汁同吃真的夠晒滋味值得專程去試~ 
車爸爸唔辣得叫咗上湯炸醬幼薯粉$21+腩肉$4牛栢葉$5=$30 
幼薯粉呈扭紋狀湯底都算好味腩肉味道不錯但切得太薄咬口一般,牛栢葉唔韌已OK而幼薯粉我就從來都不太愛一堆野般放入口不過車爸爸又頗鍾意噃!!
飲品各加$5我梗係要精神支柱啦,車爸爸要黑豆漿試了一口都豆味香濃不錯~

留言

  1. 川味係荃灣都有好幾間,我食嗰間係大窩口,薯粉好食

    回覆刪除
  2. 川味好似都有好幾間分店,我都鐘意食佢粗薯粉

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章