再多點點甜

近來吃了些美味甜點想同大家分享下先係早前大熱的L'Eclair de Genie閃電泡芙多謝車爸爸美意仲好識揀選咗Caramel Beurre Sale和Vanille Pecan添^0^


先吃Caramel Beurre Sale泡芙質感輕柔面層焦糖醬甜中帶鹹吃得心裡戚戚然呢!內餡的焦糖忌廉香滑可口超like這口味,溫馨提示吃時別將朱古力片吃掉在先如果唔係就好像下圖般真笑到我倆碌地haha~ 
Vanille Pecan面層鋪滿焦糖合桃內餡用上馬達加斯加雲尼拿忌廉味道頗香而且不過甜但我還是愛吃Caramel Beurre Sale多點~
另外多謝O小姐的Gianduja Caramel Framboise朱古力磚酷似肥皂造型可愛非常內有有焦糖,覆盆子,榛子口感零舍豐富,這個朱古力在我心情低落的這數天給我大啖大啖咬下時鬱悶全消^0^ 
某星期天去找Ideas Dessert飲它的紫薯沙冰雪糕店子比我想像中簡陋位置正正係我20多年前住過的富麗花園~ 


即叫即打的紫薯沙冰見店員取下不少紫薯蓉然後去冰機取即刨沙冰再混合去攪拌過程也頗衛生~ 

紫薯沙冰雪糕$37雪糕好像麥記的味道略甜但紫薯沙冰就真的抵讚薯味香濃甜美打得幼滑非常而且份量頗多我覺得絕對值回票價~ 
某夜飯聚甜魔媽媽帶來美不勝收的Pierre Herme macarons吃罷那有得回頭!!那清脆蛋白餅加上別出心裁的榛子白松露朱古力味更贏得大家一致讚賞呢!聽聞鵝肝朱古力味也十分出色喔!特意多謝甜魔媽媽帶來驚喜~


車爸爸帶回來的鋒味 By Beyond Dessert Fortune Cookies聖誕版一盒有四款曲奇分別係糖薑,牛奶,小紅莓及聖誕小熊~

四款味中最愛糖薑曲奇大家小時候吃過薑糖嗎?正是這種味道曲奇造得鬆化內藏香辣糖薑粒煙韌又好咬口,曲奇不油膩但牛油味比例偏少如愛吃牛油味濃的朋友或者未喜歡霆鋒心思喇~
小紅莓曲奇也不錯混有不少紅莓乾酸酸甜甜為平凡的曲奇添上多點色彩及層次~
還有教父送給我倆Smile Yogurt的脆脆棒多謝面面俱圓的教父,昨晚有同檯的食友會懂的嘻嘻^0^ 

黑白芝麻脆脆棒~酥脆棒身沾滿香口黑白芝麻吃罷一條手指又不受控想再取多條吃呢!!唔得要留番D比車爸爸啊好我忍~
另一款係紅莓熱情果脆脆棒跟芝麻味同樣酥脆而味道有我大愛的熱情果令脆棒多了份酸香更合我胃口喔!!

留言

張貼留言

熱門文章