甜品晚餐

3/1喺The Captain's House吃了頓超級豐富午餐後便跟車爸爸一起去剪髮,染髮攪到接近晚上7點半才整完但我倆還絲毫餓意也沒有跟著我眼仔碌碌看住車爸爸誠懇哋說不如來個甜品晚餐吧!!他竟欣然接受喎haha得米^0^
甜品當然要食雪糕嘛!Check in Tokyo坦白講真係低低哋的我被那可愛雪糕模樣吸引到好吧那便乖乖放下銀兩好像$45~

揀咗季節限定"焙茶"雪糕店員好細心組裝成馴鹿模樣嘻嘻可惜有點...... 
味道方面坦白講同Via Tokyo差太遠了(真嘴刁)焙茶味甘醇沒夠雪糕質感也未做到滑溜這個價位真的未能收貨!!
跟住行到Candy Shake聞到超香的榴槤味即時吸了我進內^0^
店子有很多創意Candy shake朱古力,糖等款色衆多不過引到我嘅係......... 
引到我的是貓山皇榴槤流心芝士撻$25/個另外還有日本半熟芝士撻$18/個及日本半熟藍莓芝士撻$18/個~ 
甜品櫃還有泡芙,Macarons,Cake,Cup Cake及雪莓娘等等~
買了一個貓山皇榴槤流心芝士撻外貌脹卜卜幾得人鍾意可惜些裂痕有點毀容feel喔!!店內在幾張高櫈類似快餐店般的位置可供客人吃東西這個超讚如果唔係我絕不會幫襯買囉~ 
咬開撻後呈軟心狀態質感不俗但撻皮過於鬆散邊吃邊碎散,而味道方面榴槤超級香濃可惜同芝士做不了好友這組合太悲慘了!!不過下次要試試它的Candy Shake真的令我很興趣^0^ 

留言

張貼留言

熱門文章