平民的飽肚

車車留醫其間晚上探完佢都九點多跟車爸爸求其吃點東西填肚便算行過這間香港仔魚蛋河(川記)濕濕哋食粉麵正合我意~


兩碗粉一上檯我哋真係嘩咗一聲使唔使咁大碗呀車爸爸食墨魚鬚牛丸河$31我試了件墨魚鬚好爽脆彈牙河粉亦滑溜這價錢確抵食呢~
我揀咗牛筋魚皮餃米粉$26牛筋夠軟糯件數也不少魚皮餃亦算香口不韌米粉頗爽身整體合格~ 
惠顧粉麵加$7可配冷熱飲品一杯質素尚算正常~川記開到零晨12時想平平哋食個宵夜也不錯啊~

留言

  1. 回覆
    1. 原來海豚兒也愛吃魚皮餃呀

      刪除
    2. 其實我都鍾意食魚皮餃, 以前打邊爐最愛, 但知道佢好肥後食少了... :p

      刪除
    3. 魚皮餃真係好肥架hehe~

      刪除
  2. 我都係鍾意濕濕地,比較鍾意食湯粉麵多過炒粉麵

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章