鬆一鬆

朋友話Playa de papagayo星期六,日12:00-17:00做緊Brunch仲要係食Dinner menu所有菜式7折收費另外加$118可在12:00-16:00任飲紅,白酒,Cave而其它酒類就Happy hour價,前陣子因為車車入院頻撲了多天個人真的累得很正好可以去鬆一鬆^0^,我喜歡飲Cocktail呢杯Yellow Duck$58用Gin酒檸檬汁熱情果調配而成酒味頗重清香帶Bubble不過酒力不佳的朋友小心好易醉咗都唔知hehe~
蒜香辣椒蝸牛$78香辣味出色配襯軟綿綿的蝸牛肉確係醒胃吃一隻真係唔夠滿足所以好友們讓我多吃隻呢~
必定要重溫這個烤乳豬配自家製酸菜薯蓉$88還記得上回這菜質素上佳今趟也沒失望乳豬件皮脆肉滑配埋自家酸菜食層次更豐富但也別忘掉墊底的幼滑薯蓉絕對係錦上添花之物~
四式芝士薄餅$108薄脆餅底鋪滿香濃四式芝士做到香口而不膩吃得我心猿意馬不過貪心的我不介意再多點芝士耶^0^

自家製毛蟹漢堡配薯條$118大家都知車媽媽不吃牛這個毛蟹漢堡簡直滿足了我對漢堡包的思念,毛蟹漢堡外表炸至酥脆不油內餡充斥絲絲蟹肉鮮香滿載好好味伴旁的薯條也香脆可口~
野菌黑松露意大利扁麵$128扁意粉係我心頭好帶著輕輕黑松露香氣醬汁頗慷慨分吃會較恰當不致太漏~這時候真想唱句"有好朋友真正好極"
最後梗係要Encore法式蒙布朗鹽味朱古力蛋糕$55香滑朱古力後的鹹味令味蕾交戰來一個完滿結束~

留言

  1. 毛蟹burger(瘋狂尖叫中~~~)!!! 我勁想試呀,希望此店可以撐到我下次返嚟揾車媽媽陪我去試吖!!!

    回覆刪除
  2. Matthew超好記性, 琴日去國金軒前經過依間, 馬上問「媽媽妳記唔記得我地去過依間食野? 仲有baby (子子) 一齊架~」好服佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以Maggie ee係唔會忘記買蛋蛋比Matthew架haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章