宮女的情人節

今天係情人節又剛好車爸爸Day Off本應出外慶祝一番,但由年廿八起我便要做車車貼身宮女,事因年廿八那天車車應該在我外出吃午飯時跌倒,當我回家時車車跌在地上起不了身真的"心痛不已",到年廿九車爸爸也開始放年假,當天要他一起幫手預備年夜飯和蘿蔔糕的材料,唯有將車車獨留家一會,怎料他又再次跌在地上忍不住VV咗攪到一身濕晒還對我哀鳴,那一刻真的想爆喊但我吞了下肚因為這樣子會嚇怕它啊!! 可幸經過幾天人盯狗的日子眼看他日漸有力起身亦跌小許多我才放心少許!!我今年的新年願望只求心肝椗能"身體健康,長命千歲"我便心滿意足!!

留言

  1. 今日大家一齊做貼身宮女, 希望車車同Chloe都好快健康精神返哂!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大家一齊努力,祝妳情人節+人日快樂

      刪除
  2. 祝車車健健康康,陪伴車媽媽渡過以後每一個情人節!

    回覆刪除
  3. 新一年最緊要人狗都要健康呀!

    回覆刪除
  4. 車車, 你要小心呀! 唔好要爸爸媽媽擔心呀!

    回覆刪除
  5. 都係個句。。。。珍惜餘下的日子就是、祝福車車身体健康。

    回覆刪除
  6. 都係個句。。。。珍惜餘下的日子就是、祝福車車身体健康。

    回覆刪除
  7. 真係心痛屎,可以禁止車車跳上跳落嗎﹖希望車車快啲康復,唔好要人擔心

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家唯有將樓梯收起禁止他上梳化囉

      刪除

張貼留言

熱門文章