猴年開年飯

每年年初二我哋一定返荃灣食開年飯,今年身為宮女的我唯有帶埋車車返去逗利是啦{難為了怕狗的三嫂和萱凌表妹}
當天煮了近20人大餐,堅係累爆但見家人親友個個吃得津津有味再辛苦也值得呀^0^ 









車車表現十分好沒有爆吠乖乖給我抱著~抵鍚~ 

唯一可請他吃便是蒸魚吃得他津津有味呢^0^ 

包包小公主表現也十分優秀,須然眼瞓到燶但也交足可愛又古惑的笑容^0^ 
  

當然少不了靚女琳琳豬啦~
吃罷開年飯後慣例四兄妹開檯,不過二哥還要返工所以由車爸爸頂上~ 
  
見我這個勝利得戚樣便知我大贏家啦haha~多謝多謝^0^

留言

  1. 好堅呀,煮20人嘅開年飯,我連二人前都搞唔掂呀!

    又原來車媽媽除咗厨藝了得,排技都一樣了得!:)

    回覆刪除
  2. 聽日終於到我地的開年飯, 超級期待呀!!!! ^O^

    回覆刪除
  3. 車車咁乖都驚,車車慘慘豬

    回覆刪除
  4. 煮20人大餐,真係十級勁,個個食都咁開心,應該妳都煮得好開心,嘻嘻
    車車個日逗得多唔多利是呀?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章