蘆筍豚肉卷,滑蛋蝦仁

打開冰箱內有半包豚肉片對我騷眉弄眼彷彿在問為何不寵幸它般,那我唯命是聽哋取它出來曬下太陽再殲滅它吧!!
街市有大條蘆筍買一於做{蘆筍豚肉卷}配自家日式燒汁啦^0^,這個超易做將溶好雪沒任何調味的豚肉卷入已用油鹽水灼熟及用冰水冷凍過的蘆筍,再煎至豚肉熟透後淋上日式燒汁便大功告成,賣相美美之餘仲好好味架,如果唔想做自家日式燒汁咪買現成都得架^0^
{滑蛋蝦仁}又係易煮之選我喜歡用冰鮮海蝦做這菜,海蝦買回來去殼挑腸後用鹽抓洗兩遍後沖淨抹乾水用鹽,胡椒粉,麻油調味醃最少15min便可待用^0^炒蛋呢家嘢睇各人手勢喜歡香口定滑溜全在於時間上控制,我家車爸爸喜歡滑溜質感所以要做到軟滑富蛋汁他才收貨喔!!
日式燒汁做法:豉油2湯匙,日式料酒2湯,糖1湯匙,水少許,將它們煮滾後轉小火煮至少少稠身便可^0^ 

留言

  1. 正, 滑溜溜蝦仁同巨大蘆筍都超好味!!

    回覆刪除
  2. 最正嘅地方係將肉包住蘆筍嚟食,一啖咬落去有菜又有肉,方便又好味! 再加埋個滑蛋,車爸爸添飯無難度呢! :D

    回覆刪除
  3. yeah!我都鐘意滑蛋蝦仁呀,真係好送飯
    妳真係好好心機會,逐條蘆荀卷住

    回覆刪除
    回覆
    1. 家常菜最易吸引人,卷住食易入口吖嘛!

      刪除

張貼留言

熱門文章