印度椰子雞湯

自從煲過一次印度椰子湯後我跟車爸爸便給它濃濃椰子香味吸引著,這夜又再煲印度椰子雞湯飲來解饞呢^0^同樣哋用鮮雞,豬骨和印度椰子來泡製煲足三小時火喉十足,車爸爸飲得愜意非常喔!!
很久沒煮的腐乳蒸雞翼,簡單又好吃滑嘟嘟惹味,喜歡腐乳的朋友要一試呀^0^ 
蝦干炒韮菜花又係好吃得停不了口,這菜靈魂在於呢枝勁好味60度魚露香而不鹹將海味提升到另一個境界^0^ 



留言

  1. 我想食腐乳雞翼呀,係咪只用腐乳醃就得啦,駛唔駛再加其他野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用腐乳加紹興酒和少許糖醃雞翼咋!!

      刪除
  2. 哈哈,我好笨呀!睇標題時以為係印度式嘅椰子雞湯,心諗,印度人飲D咁清嘅湯架咩,睇真D至知係個椰子來自印度,wakaka! XD

    我都對個雞翼好有興趣呀,腐乳、蝦醬呢D重口味調味,我最like呀!

    回覆刪除
  3. 印度椰子雞湯, 好特別呀! 下次上黎要試呀!

    回覆刪除
  4. 以前奶奶會煲椰子雞湯,依家無得飲了

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章