月經~不可怕

女士們通常提起"月經"通常都怕怕,但我除了不怕還十分期待呢!!事關我所指的是由爐兄主持的"會所月經會"飯局,這趟係我第二次參與是次到證券商協會會所一嚐家常菜,還記得上次在浙同鄉會好吃之餘還笑聲滿載呢!!

一到埗見到係一間有經歷的餐廳,在內工作的全是有經驗又具活力的uncle^0^

很久沒欣賞過酒樓老師手寫菜單了~
席前多謝食友們手信,喜歡飲酒的我真的滿心歡喜喔!!


第一道菜{鍋貼大明蝦拼大良炸鮮奶}最期待的炸鮮奶竟有點令我失望!!
炸鮮奶質感較實奶香亦不足,而蝦多士須夠鮮味但帶點油膩感整體未算討好呢~
{薑芽骨香炒鴿片}乳鴿頭,翼,骨將之酥炸,鴿肉用子薑加甜酸汁炒成,子薑爽口酸甜,甜酸汁味道準繩沒偏差,鴿肉軟滑沒帶半點肉騷味,很易便俘虜我這個愛酸的人^0^
{豉油皇煎大蝦碌}大蝦巨得要開二來上碟呢!!
炸過的蝦表面帶脆,肉質仍然爽口鮮甜,充滿豉香而不過鹹真不俗呢^0^
{銀杏,腐竹,馬蹄梅肉煲豬肚湯}銀杏,腐竹這組合我經常用來煲糖水原來煲湯也十分出色,湯味清香甜美帶點幽幽胡椒香氣呷一口滋潤十足呢^0^
煲起的豬肚還十分好吃呢~(我唯一唔敢煮的便是豬肚啊,最怕返轉豬肚就係X!!)
高潮迭起的餸菜連綿不絕再來便是全晚我最欣賞的{沙律煙鯧魚},足足兩斤半重的鷹鯧上皮後用來煙燻,吃下魚肉札實鮮甜,如果煙燻味加多兩錢肉緊便更加合我意~
{蝦籽柚皮生扣鵝掌}汁料超豐盛賣相扣了少少分!!
但味道又真係冇得輸,慷慨的蝦籽藏身在汁料之中,柚皮沒半點澀味質地鬆,化,鵝掌軟滑入味而不散淋,但最最最正係那條青嫩生菜爽脆嫩滑真的好鬼正囉^0^
{瑤柱馬蹄刴肉餅}最家常的菜非蒸肉餅莫屬啦!!一見到肉餅當然要叫碗靚仔襯托一下啦!!講開靚仔uncle話這兒白飯任裝架真的很久沒聽過了,現今社會相信"會所"才敢作出此舉了吧!!
好說回主角{肉餅}佢嘅質感較挺但我個人就喜歡較鬆化質地,而味道方面真的十分有住家風味,最欣賞它的豉油汁香味做得很出眾呀~
{上湯灼豆苗}豆苗煮得軟滑上湯香而不俗氣,就算不是"豆杯"吃下也清香軟綿^0^
{上湯煎粉果}N年沒吃過的老菜式,粉果炸得金黃微脆,內藏切至細緻的荀粒,蝦粒一口咬下有脆口,煙韌,爽口的三重滋味吃得我愜意非常^0^


{生炒糯米飯}煮過這味都知有多累,但市面上也不多食店會真的生炒了吧!!這兒的用了特別方法生炒,令糯米飯爽口沒膩感,味道較清淡好啱追求健康的為食貓呢!!我呢個肥C拉還是喜歡自己生炒的糯米飯(真嘴叼!!)
來到尾聲糖水係{蓮子生磨合桃露}看色水還擔心奶味偏多,呷一口真的另眼相看合桃香味深深震撼嘴巴,糊質幼滑不漿口亦不過甜,可惜我吃的一粒鬆化蓮子未去芯唔緊要啦{吃得苦中苦,方為人上人}好好磨練下吧"車媽媽"

p.s多謝爐兄每次"月經到"也勞心勞力為我們一班為食鬼四處張羅,還有PJ幫忙我們才能嚐到那麼多"會所"美食,辛苦晒^0^

留言

  1. 個group名真係太太太爆啦! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha我不經意彈出嚟,點知爐兄和Joyce鬼咁喜歡就用上這爆名了^0^

      刪除
  2. 一入嚟仲以為車媽媽今日兼職車夫人信箱添!XD

    我連早餐都未食就“中”咗入嚟睇,依家個肚餓到打哂鼓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha車夫人都比妳諗到^0^,快快食早餐啦

      刪除
  3. 張餐單啲字龍飛鳯舞真係睇到R 頭,早期“鴉烏卜”時,有班貓友每個月都會出o黎聚餐,佢哋叫做“月傾會”,仲要係全女班

    回覆刪除
    回覆
    1. 我年青做過酒樓所以睇得明現時好難睇到架喇

      刪除
  4. 樣樣都好吸引,好想去試下

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章