不是沒選擇

記得第一次接觸到雲南過橋米線喺大約24年前,當時大眾還未廣泛接觸到,我幸運在荃灣嚐到第一口米線那叔叔做的口味不像現時那麼濃郁而是清香不油膩的鮮湯米線,還有濃香不俗氣的氣窩雞,可惜叔叔已不在人間但他的米線味道我還銘記在心啊!!
現在坊間的米線店一味濃味或標榜辣味真的很難嚐到清香風味,從友人口中得知觀塘有間阿桂老友粉或許能給我喜歡的味道~這天便拉車爸爸陪我到觀塘嚐一嚐,須然地點對我倆來說有點遠但對於愛吃的我倆絕對願意付出這些時間喔^0^
全店用上吸睛的螢光粉紅帶出活潑感覺~ 
須說老友粉但阿桂還有精選飯餐可選,好鬼想試鹵水肚絲飯呢!$45有餸有飯連飲品又不貴喎!! 
足足有11款特色米線套餐由$37-40不等~
睇唔中唔緊要可用$22選阿桂自由配,在下方菜牌中揀自己心頭好^0^
小食有多款選擇,我好不容易在脆皮肉和口水雞中揀選了後者,始終辣媽的我還是逃不了辣的毒癮啊!!車爸爸又出人意表哋選上健脾淮山,我老公果然零舍不同呀!!
                     
不得不提店內兩幅奪目靚相,看罷食慾大增呢!! 

{惹味口水雞}$48/例牌,份量頗足雞肉滑口而且味道夠傳神,那口水汁麻中帶辣很惹味值得一吃呀^0^ 

{健脾淮山}$38,淮山外型比圖片較薄非條狀,咬口係減咗但爽脆依然,淋上胡麻醬清新中帶出香甜,健康好味之選^0^                   
這天氣溫20多度不想吃熱辣辣湯米線,見有未吃過的蓮藕粉一於選它的{乾撈酸辣炸醬腩肉蓮藕粉}套餐$40
蓮藕粉口感像粉絲都幾爽口,酸辣炸醬味道香得來不油膩,中辣辣度不算得強勁下回可嚐大辣呢^0^        
車爸爸要{招牌南寧老友粉}套餐$37,老友粉本身用河粉但可轉其它麵款,呷一口湯味道酸香頗清新,肉片軟淋整體都算吸引比較D XX香如出一轍的味道確多一份特別~ 
套餐包飲品車爸爸的熱奶茶聽聞質素算不俗呢!!而我呢個可樂怪要了凍檸樂另加$10解解渴因為天氣真的太熱喇^0^
吃罷行到裕民坊真的變了天,銀都不見了高樓大廈取而代之感慨良多呢!! 


留言

  1. 健脾淮山-->有時D老公揀嘅嘢真係幾出人意表,有次我同老公去食糖水,佢竟然揀旁邊註解為“解鬰結”嘅雙冬茶!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你老公要“解鬰結”咁嚴重!!

      刪除
    2. 海豚兒妳搞咩搞到老公咁“鬱結”呀,哈哈

      刪除
    3. 因為佢唔想食糖水,但長期食西葯,所以唔敢亂飲嘢,呢個睇落比較温和咪揀嚟飲囉!XD

      刪除

張貼留言

熱門文章