Happy Birthday Dear Miss J

今天係我的好友 Miss J 的生日,祝她身體健康,青春常註,幸福快樂^0^,我早在一號已跟她到咖啡亭好好慶祝一番,特此多謝酒店PR Benson安排^0^
Cafe Express我吃過至少6次以上但我還是未覺厭倦,皆因餐廳質素向來高之餘還十分穩定喔!!
甜品櫃用有10多款甜品,有芝士蛋糕,檸檬撻,生果撻,馬卡龍,和奶凍,木糠布甸等等~
還有朱古力,糖果,曲奇及新鮮生果,見到有菠蘿我的大眼睛即變心心眼呢^0^

仲有軟雪糕haha又想起莊冬昕^0^
燕窩燉蛋白,葡撻,炸煎堆仔,朱古力火鍋~


還有我大愛的風乾火腿,明白我為何見到菠蘿會心心眼啦,因為我最like這組合^0^
日式冷麵~有原味及綠茶兩款~
各式頭盤,沙律~藍蟹肉香芒牛油果吞那魚沙律,意大利濘薄切生牛肉~ 









凍海鮮有海蝦,青口,亞拉斯加蟹腳,翡翠螺和小龍蝦等等

當然有即開生蠔是日供應來自加拿大Virgina同法國Hama Hama~

壽司,即煮生滾粥,意粉~


燒牛肉~
熱葷陣容也不少有香草蒸青口,辣酒煮翡翠螺~
色彩鮮明的烤什菜和餃子~
芝士忌廉龍蝦,件件龍蝦不是淨鉗架~
西班牙焗蛋,砵酒迷迭香燴N5和牛牛尾,黑松露薯蓉~
芝士有三款,不過放在一起受bule cheese味道太進擊其餘兩款也不得不放棄!!但沒要緊因為有秘密芝士可Order!!
扒帶子配蒜蓉牛油汁,香煎黑椒牛肋骨~
咖哩雞配蒜蓉包~
烤羊架配日式燒汁~
酥炸雞翼~
香煎龍脷柳~
開動喇~先來一碟沙律和前菜風乾火腿配菠蘿簡直絕美這天我吃了10多件喔!!,沙律中最愛係黑松露什菌沙律香氣撲鼻.煙三文魚質素也相當不俗~
亞拉斯加蟹腳從來係餐廳出名靚仔的必吃回本貨,身型巨大之餘蟹肉一梳梳的誘人非常^0^
但今趟不知為何味道偏鹹,我們各吃了一件便放棄了但過有兩件未吃唯有跟侍應講聲,怎料此舉驚動了餐廳大廚即時出來了解一番後發現可能來貨的蟹腳因水域問題海水鹹度影響了味道,最後大廚更送上我倆各一包馬卡龍作心意呢^0^
今天兩款生蠔中我喜歡較爽口味濃一點的法國Hama Hama多於加拿大的Virgina^0^不多吃了一打啫hehe~

繼續風乾火腿配菠蘿,火腿質素不俗油潤不太鹹,剌身方面甜蝦最為吸引大大隻肉質軟糯香甜,三文魚和油甘魚質素也正常~
是日西湯有羅宋湯師粟米紅蘿包豬骨湯,羅宋湯一打開我已鳴金收兵因為超濃牛味證明真才實料啊!!中湯味道好真實絕沒師傅存在^0^
每位客人奉送半隻龍蝦作鵝肝,龍蝦爽口彈牙還有膏呢!!而鵝肝交給好友幫手喇~
期間師傅會取著三層架帶點特色小食送給客人,這蝦多士酥脆不油而且熱烘烘的頗好吃呢^0^
秘密芝士就呢個瑞士烤芝士Raclette Cheese想吃的朋友記住跟侍應Order呀,香濃芝士味真的難以抗拒呢^0^呢客給我清晒呢!!

吃碗生滾粥,只要咗簡單的皮蛋,清清哋也不錯最重要係吃罷沒口乾嘛!!
我這夜沒吃多少熱葷因為要預給甜品時間吃馬卡龍呀^0^每味也要了一件太瘋狂了吧!!因為這兒的貨色算是我在自助餐吃過最好味的^0^
黑加倫子味尤其吸引,吃得我好陶醉呢^0^
燕窩燉蛋白燕窩份量夠慷慨蛋白滑嘟嘟滋潤養顏必吃^0^
食飽飽飲埋杯凍檸茶諗住埋單,跟住侍應跟我們說有驚喜送上,原來係酒店PR Benson為我朋友預備了生日蛋糕,令J小姐驚喜萬分^0^
Dear Miss J祝妳身體健康,幸福快樂^0^

留言

  1. 有驚喜,呢餐妳朋友一定食得好開心

    回覆刪除
  2. 我都好like咖啡亭, 今次終於食到焗芝士滿足哂啦~~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻雀雖小,五臟俱全,個芝士真係收得好埋記得他們以往放出來的或許地方淺窄吧!!,吃罷真的滿足滿足非常^0^

      刪除
  3. 個半溶芝士直頭睇到我雙眼發光,好想食呢!

    妳咁有心,朋友一定好開心啫!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好朋友我會好好珍惜的像妳一樣成日掛住妳尤其見到好吃東西時^0^

      刪除

張貼留言

熱門文章