羅家飯大雜會

近期羅家飯一次過"晒冷"大家準備了飽足的肚子了嗎??如習慣空肚睇blog的朋友"我勸你早點歸去"吃飽才來探blog喇.....嘿嘿。                這天煮了個芝士白汁帶子焗飯,配襯好友自家種的寶貝{金菜頭}和{紅菜頭}!紅菜頭大家食得多了,金菜頭我也是第一次吃,好友教我連皮隔水蒸30min就可輕易脱皮了。
金菜頭脫下啡色外皮後呈現金黃色調,切開後帶上一橫橫相間的嫣紅色澤,吸睛度超高呀,吃下味道有點像粟米的香味,跟紅菜頭有很大分别呢,而質感較為爽脆,我一點汁醬也沒下已經十分可口喇^0^
芝士白汁帶子焗飯簡單易做又好吃,車爸爸吃了超多喔!
有一天魚販介紹我吃這條"金多寶"游水的$80而且十分大條一點也不貴啊~ 
將之清蒸最能吃出真味道,一吃下真係不得了!魚肉比一般多寶魚富彈性,味道勁鮮甜,尤其裙邊的魚肉滑到不行,可惜只吃過這一次便再冇緣相遇了!!
{清灼西洋菜}清甜嫩口拍得住川龍貨色~
另一天吃清蒸立魚,味道也鮮甜味美,不過太掛念阿金多寶了。 
這味{五香肉丁炒冰菜}我喺富記大排檔偷師回來的,沒多菜味的冰菜經過惹味的五香肉丁洗禮後零舍不同,車爸爸也大叫好味道呢^0^ 
我外出晚膳時會煮定D"美食"給車爸爸放工享用,這夜係{越式生牛河},用上大量牛骨淆成濃湯~


他回家後將河粉輕灼然後放上肥牛片把煮滾的牛骨濃湯淋上便可,方便又好吃^0^
最後係{辣麵豉蒸小黃花}和{大地魚湯浸蘿蔔}
用上{悅和醬園}的辣麵豉醬來蒸小黃花魚,味道香辣不死鹹十分匹配,而黃花魚則新鮮肉實沒有丁點魚腥味,但比較多細骨吃時要小心點喔!!
大地魚湯浸蘿蔔我用大地魚調教濃湯用來浸煮蘿蔔,這菜沒甚麼技巧只要一煮好後湯浸上數小時才吃那便通透入味^0^
剩下的大地魚濃湯飯!

                     

嘩加埋蝦殼再煲的湯真係好味到癲咗,鮮甜味美到不行,車爸爸吃得超冧呢haha~ 

留言

  1. 小黃花魚呀!*0* 好好味!:D

    回覆刪除
  2. 嘩, 好彩食完lunch先黎睇, 妳真係太掂喇~~~

    回覆刪除
  3. 我都食金多寶架,不過老公成日話條魚樣衰唔食,我懷疑佢怕骨,所以一食魚就借口多多,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多寶魚冇咩細骨喎,好啱怕骨的魚友啦haha~

      刪除
  4. 好懷念妳既羅家飯呀,真係吸引過滿漢全席呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使懷念,有機會可以再重溫,不過我家的街市現正大裝修,冇咩餸賣好慘!!

      刪除

張貼留言

熱門文章