一口快樂

Afternoon Tea風氣近年越吹越盛,不論姊妹淘,情侶拍拖,夫妻共聚也極受歡迎呢~這天便相約三位好友嘆嘆茶說說近况。
一看這幅特色牆上植物相信大家也估到我去咗Green嘆超抵食{All in Spoon Afternoon Tea},點抵法$218/位,$388/2位,夠抵了吧!!供應至6月咋要試識做啦^0^
Hotel Icon的The Market自助餐有多火紅不須我多講啦!但Green我還是第一趟到此嘆茶,估不到的是座位及環境都是我吃過最合心意的其中一間,大班倚加上舒適沙發,令身體得以鬆弛,唯要挑剔係剛入餐廳內的香氛味十分濃烈,鼻子要花一點時間才適應下來!!
看到餅櫃色彩艷麗的蛋糕,真的想全部收歸肚子呀hehe~
{All in Spoon Afternoon Tea}終於上場,沒有華麗的包裝,點心清純簡樸的乖乖躺在小匙上,期待食客好好發掘它們的個性,特質,完全不經人手便可將美點放進口中細味欣賞^0^
茶款選擇頗多,除咖啡,中式茶外還有多達19款WG茶種供應~

這天我選了充滿果香的{阿楓索紅茶},呷一口充滿芒果味道而且經兩輪沖泡都不損茶香,真心推介啊^0^ 
另外加$60可享{瑪姆紅帶香檳}一杯或{雞尾酒}一杯,加$98更可無限任飲{意大利氣泡酒},{紅,白餐酒}及{生啤},喜歡*嗒*兩杯的朋友萬勿錯過呀!


Scones係有提子的版本,配上Clotted Cream,Strawberry Jam總是好吃的~








嘆完Scone後便先品嚐鹹點,11點起{龍蝦柳蘋果沙律},{蟹肉多士},{魚子醬煙三文魚},{煎帶子燴香草意大利飯},{什錦鮮茄芝士沙律},{砵酒啫喱鵝肝},當中最吸引我係龍蝦柳蘋果沙律,小小一件龍蝦柳入口鮮甜又多汁好誘人喔!!
到甜點喇!!{荔枝慕絲伴綠茶金寶},{青檸雲尼拿白朱古力忌廉},{紅桑子朱古力球伴柚子曲奇},{茉莉花茶朱古力},{伯爵紅茶朱古力伴榛子金寶},{粉紅花茶慕絲伴士多啤梨},賣相都精緻非常,論味道我最like伯爵紅茶朱古力伴榛子金寶,朱古力味超香濃而且質感幼滑吃下非常滿足^0^

留言

  1. GREEN水準一向好高。佢地個weekend brunch都超抵食架!個個蛋糕櫃D蛋糕可以任食!重要有榴槤芝士味 ^0^

    回覆刪除
  2. 呢個好好喎...每樣一小口, 又唔會太飽, 又可以試多幾款

    回覆刪除
  3. 毎次見到車媽媽嘆茶,我都好想搭口話下次預埋我,嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 除左食晒全港Brunch,Tea我都想食埋,下次去食下Green先

    回覆刪除
  5. 賣相真係好得,想問呢,通常tea set都係兩位價錢,如果三個人去,咁點算﹖

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章