沒霸氣的*霸嗎*

我很喜歡食拉麵無論中式,日式都唔放過,近年來香港扎根的日式拉麵店真不少,由最早期的豚王至近期的霸嗎拉麵多到十隻手指也數不完,我一個人的浪漫分別去試了這兩間,先到來自廣島的霸嗎拉麵品嚐一吓啦!!







餐牌內除拉麵外另有,4款炸雞,石燒飯,沙律豚丼,枝豆,炙燒厚切豚肉,雞叉燒,餃子及2款雪糕,選擇頗多呢~ 
豚肉以外另有雞叉燒可選,最可愛還有Kid Set供應給小孩好貼心喔!! 
車媽媽偏愛豚肉當然吃{炙燒豚肉味玉拉麵}啦~ 
好期待它的濃湯有多好味,味玉亦是否盪漾吸引呢?? 
午市可+$12升級可多客餃子或炸雞,+$8可享飲品呢!!不過一陣我還要食tea唯有淨係吃碗麵吧!! 
第一次到訪當然吃原味的濃厚豚骨湯最穩陣啦~ 
{炙燒豚肉味玉拉麵}$88,麵來到時膚淺的我還暗罵為何那卵會"給四"呀,原來店方的味玉係一整隻的~ 
一弄破澎湃味玉蛋液洶湧而出,半熟盪漾,連蛋白也弄至半熟,味道香甜味美質感軟滑勝雪,十分引人入勝喔^0^ 


霸嗎的豚肉係厚切上場的,經過火炙後的腩肉無疑係較香口,但質感較硬,未做到鬆化的質地!! 

拉麵選了硬麵或許我影相太久還是覺得較淋,湯底夠晒熱燙,可惜豬骨味不夠特出,醬油味又太霸道,絕對討好不了我呢!! 

留言

  1. 我見到件厚叉燒就流晒口水啦!遲D會去試試 :D

    回覆刪除
  2. 臨瞓前睇到呢篇好忐忑囉,都唔知煮個麵食飽至瞓好還是肚空空走去瞓好! ;P

    回覆刪除
  3. 我成日心思思都想去,就係為左食佢既雪糕,妳今次冇食既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一條友食咋,食完仲要去嘆Afternoon Tea呢!!

      刪除
  4. 食麵我超渣, 都係睇下算啦~~~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 那有分渣唔渣,食嘢係滿足自己咋嘛haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章