沙煲樂

車爸爸的悠長假期由21/7開始,第一天中午相約一眾好友飲個靚茶後晚上就約了車婆婆,公公去八幡屋吃涮涮鍋慶祝一番喇yeah~
車婆婆喜歡打邊爐今次帶她和車公公去吃日式火鍋放題啱晒佢口味啦!還有大食的車爸爸他應該很滿足呢^0^

這夜選擇了$208/特選美國牛肉,為慶祝車爸爸放假我決定食豪D,另加$30/位吃埋海鮮塔和加$50/位的升級體驗~
甜品區款式不算太多,連朱古力噴泉都有也算應有盡有啦!!














火鍋自助區放了多款調味料,蔬菜和丸子好多選擇呢~








仲有這兩款水果沙冰,唔飲係您損失,沙冰質地綿滑又不過甜好好喝^0^


率先上場係海鮮塔,塔內第一層有生蠔,海蝦,南瓜和冬瓜。


生蠔夠肥美好juicy,大蝦新鮮肉質札實吃下甜味很足(^_-)
第二層有扇貝個子須不大隻但味道挺鮮,大蜆味也夠鮮甜係有一兩隻有DD沙,豆腐經輕輕炙過賣相靚得多了而且質感也嫩滑好吃,另外還有我愛吃的清甜蘿蔔。
吃罷海鮮塔後我們先進攻刺身,呢碟係升級體驗的刺身藍青口,珍寶帶子,赤蝦,全部都鮮甜好吃尤其係赤蝦身型巨大質感軟糯口感一流喔!!
另外升級的還有生蠔,肥嘟嘟的生蠔新鮮度十足不過甜味不算十分強,加上日式酸汁調味吃下頗有特色呀~


以下係放題包括的食物,再嚟刺身唔好以為質素不夠升級體驗那些差啊!!全部都鮮甜味美~
那油甘魚刺身魚脂豐盛入口軟滑好吃得要Encore多碟喔!!


太多嘢食的關係壽司只叫了海膽軍艦和鰻魚壽司,這兩款都係我至愛的壽司而且八幡屋的壽司質素很不錯呢!!
辣味螺肉又係我心頭愛,甜甜的味道很誘人^0^
燒日本蕃薯仔又係必吃香甜軟糯連車婆婆也大叫好吃要再點多串吃喔^0^
不得不提這兒的酸薑醃得十分入味,酸度恰好不搶喉好味道~
吃罷一輪日式料理到吃火鍋了!!海鮮塔最底層正是美味雞湯鍋現在要打邊爐喇!
特選美國牛肉雪花也很豐,車爸爸說質素很不錯呢最後合三人之力吃了四盤~
豚肉片得薄透這樣比較易熟,肉味都算不信,但如可厚多DD口感應該更正~
另外點了一些生料竟然有我大愛的雞子,和矜貴的花膠仔勁正囉~
我哋還吃了超多娃娃菜和金菇真的超大大大滿足啊~
最後飽到只吃了芒果布甸和水信玄餅便收工了haha~


留言

  1. 三舊水有咁多好嘢食,好正呀呀呀~~~~我"隊"D食物相比隔離嗰個睇都睇到佢嘩嘩聲呀,嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 車爸係7月定8月放呀:P
    唔駛300咁抵?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎寫錯咗改返先Thank you^0^ Btw真係勁抵食啊~

      刪除
  3. 嘩, 車爸爸真係好有食力呀!!!!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章