幸福

車爸爸由7月21放了他的悠長假期足足放了20天,所以冷街的日子超多,加上街市要重新裝修互8月才重開所以羅家飯已變得少之又少了!!在這一次放送7月中至今的寥寥可數的羅家飯吧!!第一餐係車婆婆道吃的海鮮大餐^0^
呢排D奄仔蟹鬼火咁靚唔食對唔住自己啦!!
膏香鬆軟最愛吃這質感的蟹膏,不過冇膽的我只能淺嚐,我好有節制的朋友們請放心!!
海蝦隻隻札實肉質彈牙,味道又鮮甜好靚仔。
車婆婆知我喜歡食涼瓜特意煮倉魚炆涼瓜我嘆,媽媽的味道永遠最好吃最窩心的。
車婆婆從來不偏心炆了拿手的豬手,,掌雞腳比好女婿嘆,吃得車爸爸肚滿腸肥 。
第二晚用了車婆婆那餐吃剩的蟹和蝦煮了一味返生菜haha~
買多條游水金鼓用靚果皮蒸,魚肉嫩滑魚鰭甘香好吃鮮味十足喔^0^
返生菜用吃剩的蟹折肉加埋蝦肉做成蝦蟹粉,炒啲菜苗墊底已好吃非常了。
第三餐求其煮啲魚蛋蝦卷河粉,加上冬菜和南記辣醬呢碗偽南記味道挺像樣架hehe~

31/7見到新裝修的街市差不多重新開業,蠻期待有新衝擊希望食品不會太貴便好了,怎料最後都去到7/8才第一次入新街市。
第三餐6/8是日係七月初四亦是車媽媽的農曆生晨,車婆婆為我準備了火鍋慶生,好多美食好豐富耶^0^
乾罐過後大家便可大快朵頤Yeah~

一家人都喜歡食海鮮當然唔少得爆膏靚奄仔,海蝦,桂花魚。


仲有雪花靚肥牛,車爸爸見我冇肉食即刻飛奔去超市買咗盒豚肉片給我,須然不好味但心裡確係甜呢!!

仲有魚皮餃,生菜,牛百葉,津白和芋絲夠晒豐富啊!!



看我最最最愛的幾位吃得多滋味,我真的好幸福啊^0^
打完邊爐有個傻佬用西瓜代蛋糕,用牙籤代蠟燭來跟我慶祝,真係比佢笑C haha~
到7/8終於去逛新街市喇,冷氣強勁咗好多啱晒我啦。
現在街市一望無際,用上懷舊裝潢,地下乾爽冇異味,真的舒服了很多。

車爸爸一見到金魚缸即刻好開心,佢話好耐冇喺街市見過了!!
買完餸出口處還擺了拉糖檔,記得細時逢盂蘭節我最喜歡就係吹拉糖波,不過次次都好快穿贏不到公仔糖,呢個拉糖檔為了慶祝街市重開只開數天架咋!

狗狗真識嘆行近門口嘆冷氣叻仔^0^
街市內多了以往沒有的商店,這家買天然穀物雞無激素,啱晒清麗村姑。
不過我喜歡雞有雞味,我就買番幫襯開那檔冰鮮雞,味道跟新鮮有得揮㗎。
而另一檔就專賣蛋的,買了幾隻初生蛋和湖北蛋試試看。

這天便製作了親子海南雞飯,車爸爸話很久沒吃了,見他食得津津有味我D廚藝應該冇退步啦(^_-)
車爸爸話有D燥熱所以呢餐滾啖芫茜皮蛋魚片湯佢飲!

蒸條馬友同蝦干粉絲津白,簡簡單單又一餐。

終於夠膽喺街市買豬肉,之前的臨時街市週圍都係蒼蠅見到都反胃!!
韓辣醬燒豬頸肉,肉香軟淋好好味呀。

蒜蓉白菜仔爽脆多吃,又攪掂一餐。
另一餐就試湖北蛋啦。
蕃茄炒蛋,呢隻湖北蛋人個子小小但好香蛋味,配埋酸甜蕃茄送飯一流。
行經魚檔大叔叫煮我梅菜蒸鯇魚,心諗都好喎横掂都好耐冇食,買完佢竟然送咗一棵梅菜,嘩又幾抵喎!!須然係送的但質素都不算大差呢。
早幾天清麗村姑約我食Lunch,原來有寶貝給我多謝晒,我當然十分欣賞,但車車就……哈哈!




在車婆婆處取了吃剩的豬手雞脚,返熱便吃得。
將清麗村姑的寶貝用蒜蓉清炒,清甜好吃,再一次說我好幸福啊^_^

整多罐煙燻蠔,第一次試味道帶甜,煙燻味重,蠔味亦不俗呢。

留言

  1. 嘩嘩嘩, 仍然仲係咁無得揮呀!!!!

    回覆刪除
  2. 人大咗,我都鍾意多咗食家人煮嘅住家飯,睇見妳呢篇温馨報道,就知能夠同屋企人共享住家飯有幾好啦!:)

    回覆刪除
  3. 妳不嬲都係一個幸福小女子

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章