兩媽一爸齊慶生晨

八月真的係一個好日子,因為係我的生日月,第二場生日飯連埋我有三位壽星,這天我們一行六人便到Rustico吃午餐跟甜魔媽媽和松松爸一起慶祝生日好不熱鬧呢!
無獨有偶我兩年前的生日晚餐亦在此餐廳慶祝,可按此回顧還要坐在同一位置真巧合!!




Lunch menu足足有六個main course 我哋一行六人當然係掃餐牌啦!
侍應生為我哋送上麵包籃,鬆軟嘅麵包配上油醋同吃幾滋味㗎!
Appetiser得四款所以有兩款我哋會重複,第一樣係{菠菜忌廉湯伴伊比利亞辣肉腸},其實湯好濃郁可惜味道過了火實在太鹹了!!
第二款係{安達盧西亞式脆炸魷魚}呢個魷魚都炸得香口惹味,吃到墨汁鮮香,作為前菜最適合不過了。
但我最喜歡嘅就係呢個{香薯洋蔥伴白毛豬火腿煎蛋及Romesco甜椒醬}, 將蛋黃拌勻後同吃黏黏的口感很滋味,而薯仔亦都做得好香口又夠淋,加埋鹹香嘅風乾火腿,成件事變得更加完滿。
{傳統西班牙Entremeses拼盤伴俄羅斯沙律及燻肉薈萃},内有數款不同嘅cold cuts,啱曬多心嘅朋友啦。
輪到主菜我哋從來都係開心share所以全都分著吃,{傳統烤西班牙乳豬伴焗馬鈴薯}$198 西班牙乳豬皮挺脆肉質亦算嫩滑,墊底嘅粉粉的薯仔亦都十分可口。


{招牌西班牙伊比利亞黑毛豬海鮮飯}$168,內有不少海鮮如大蝦,大蜆及青口等,飯內伴有不少風乾火腿所以味道添上一份鹹香,意大利飯的口感未合我意,如果再多一點米骨會更加可口!
{香煎吞拿魚伴香薯配巴斯黑汁}$188,吞拿魚味算嫩滑,對不起這個菜我對它沒什麼好感。
{香蒜辣椒蜆肉意粉}$148,這個意粉質感al dente,配埋香辣嘅味道好合我心意,很好彩地我吃到嘅大蜆有沙,但其他朋友可幸吃不到呢!
{炭燒美國肉眼扒伴薯蓉烤蕃茄及Chimichurri燒烤汁}$196, 這個牛菜當然要交畀好友們品嚐啦(^_-)
最後係呢個{招牌秘製地中海燒雞伴傳統香草馬鈴薯}$148,這個燒雞很好吃味道香口惹味,肉質亦算嫩滑,實屬難得。
吃罷午餐後原來好友們預備了生日蛋糕,祝妳,我,他Happy Birthday!! 
記得這兒的白酒sangria十分好喝來Jar開心share啦!!多謝公關朋友的心意呀*^O^*
吃埋甜品水蜜桃撻後我哋一行四人就在七月十四的鬼節日子移師另一地方傾傾少婦心事。


留言

張貼留言

熱門文章