秋意中等我!

今日係莘莘學子嘅開學日,希望各位學生哥努力學習,開開心心過校園生活,而呢個時間亦都開始差不多踏入秋天了,心底裏那條BBQ蟲經已蠢蠢欲動呢!!
但而家又唔算太涼,不過又想燒野食,心內盤算著如何唔熱又可以燒野食呢!不如去有冷氣嘅地方啦^_^ 聽朋友講銅鑼灣呢間火山燒放題質素唔錯,咁就約車爸爸去燒雞翼啦!


車爸爸收得夜的關係我哋九點半先上去開始燒野食,所以人還不太多,不過你唔好以為佢冇生意!佢哋越夜就越旺,到我哋走時都差不多坐滿客人呢( ̄∇ ̄)
我倆被安排坐係闊落嘅卡位,坐得十分舒適啊,我哋呢個時段$298/位任食三小時,啱晒喜歡慢慢嘆的車爸爸啦!!
這個便是我哋今晚要用嘅燒烤爐,上面放滿岩燒石,下面用發熱線來加温,所以並沒有油煙的,乾淨又企理。


檯面上亦都放滿各樣嘅調味料同醬汁,有海鹽胡椒同埋七味粉。
另外三個竹筒放上有蜜糖,燒汁,同埋類似日式嘅辣麵豉醬, 喜歡咩味就自己揀喇喂!
第一輪我哋每樣都點少少,有肉類,海鮮,蔬菜和生果添!
第一碟有叉燒,墨魚咀,流心芝士年糕,雞心同埋雞腎。
第二碟有豚排,牛肩肉,香草羊背肋,豚腩片,牛仔肉同埋生蠔。
第三碟有燒菠蘿,日本大蔥,翠玉瓜,茄子,秋葵,同埋沖繩鱈魚片,仲有蒜蓉法包。
前菜方便我哋叫咗呢個蒜油冷麵,蒜油真的十分香口,麵質亦爽口,吃下清爽又惹味。
食燒烤嘅點可以冇左最好嘅朋友可口可樂呀!
將一串串嘅生料放上燒烤爐,不消一會便有香口好味嘅BBQ串食啦^_^
生蠔不算十分肥美,但係燒起來味道亦都鮮甜好吃。
呢個係雞皮來的,實在太邪惡囉!不過呢個係廚房燒出嚟嘅唔係我哋自己燒㗎,燒得香脆又甘香,不過真係唔夠膽再食第二串呀!!
墨魚咀燒到香香的,咬下脆卜卜真係勁好咬口呢。
燒大蔥係我嘅favorite,車媽媽最鍾意啲蔥薑蒜越臭越喜愛!大蔥燒熟後一啲都唔辣,又香又甜真係好好吃^_^
雞心燒起後外面煙韌內裏粉粉的,口感非常特別,有佢本身嘅香味根本唔需要落醬汁,而雞腎亦都係車爸爸嘅最愛,貪其爽口又好趙頭但又唔韌。
呢個說魚片就精彩啦!將佢輕輕燒至金黃,日式燒汁同蜜糖好吃到你難以想像*^O^*
而呢個叉燒經醃製過的,我個人喜歡食原味嘅豬肉,這個味道我唔係好食得慣呢。
而車爸爸嘅牛肩肉他說十分之好吃,牛味不俗之餘亦都夠淋滑。
燒茄子外面乾身入面好軟滑,配合少許日式麵豉醬我覺得好好味喔!
秋葵更是我倆最愛嘅蔬菜,不過燒還是第一次吃,估唔到口感亦不錯外面脆脆的,內裡還有我們喜歡的滑潺潺感覺好好味呢。
蒜蓉包烘得香香脆脆,熱辣辣咁放入口哪有不好吃的道理呢。
第二輪點咗豚肉韭菜餃子,札幌蝦卷,魚磚,多春魚,墨魚鬚和豬頸肉。
仲有三文魚骨,牛舌心,黑豚柳片和青口。
我將蝦捲和魚磚串埋一起,做一串有個性嘅串燒haha,蝦卷味道很出色,質感亦好彈牙,而魚磚就比較富咬口,味道也不俗。
多春魚燒香後搽上燒汁和蜜糖味道已十分好吃,最緊要就係佢十分多春,喜歡吃這魚的朋友就會明白箇中樂趣(^_-)
我同車爸爸亦都最推介係呢個魷魚鬚,燒熟後爽口彈牙又唔會靭兼有魷魚香氣,呢個唔食真係走寶喔!!
黑豚柳片係我另一推介,豬肉味香氣而不騷,肉質軟滑,燒香後加點辣麵豉醬好吃到不得了^_^
再點了蕃薯仔,車厘茄同埋再encore坦我最喜愛的菠蘿。
菠蘿燒起後香甜好吃,但我略嫌他實在切得太薄了!
車厘茄咬下鮮甜爆汁口感十分爽呢(╯з╰)
呢隻日本番薯仔喺放題食唔少啦,不過通常都係廚房煮出嚟畀我哋,但係呢度我可以自己控制燒到多香才吃,這便是自己燒野食既樂趣啦。
之前吃咗個蒜油冷麵味道不俗,所以試埋呢個秋葵冷麵,食落有少少日本芥辣嘅味道,又别有一番風味喎。
呢個雛雞都係廚房燒出嚟嘅,簡直係當晚嘅高潮,雛雞燒到皮脆肉嫩,肉汁非常之澎湃,香口惹味得很味道超讚*^O^*
大家看到那份仙氣了嗎?
車爸爸對佢真係愛到不得了,瘋狂哋扯他的美腿哈哈!
最後再返兜一啲我哋認為好吃嘅食物,看我哋戰績多彪炳,最後食到飽飽咁返屋企啦。




留言

張貼留言

熱門文章