旺角的日與夜

車媽媽經常會到旺角例如行街,睇戲貪其店鋪收得夠夜嘛!甚至剪髮都會到旺角找我的髮型師,但講到食呢旺角真係超多選擇,而質素就沒多高了!
不過世事難料比我發現咗旺角開了間Day and Nite by Master Kama ,餐廳有分日夜餐牌,但想試盡又唔使日間去完夜晚再去嘅!揀星期六,日就可以食到日夜餐牌架喇。
餐廳內龍蝦蹤影處處,看來這次又要跟龍蝦來一參場大廝殺了!!






先來飲品,呢度嘅飲品不止外型美麗,味道更是美味好喝啊~
{雪糕梳打}$118,這杯雪糕梳打一上枱真係嚇到眼都凸埋!呢個份量足足可以分成四杯有多呢,而且還有自家製嘅香滑牛奶軟雪糕,真的邪惡得可以(^_-)


好友的果茶$48,顏色很美艷呢~


{Unicon Dream}$58粉色的配搭經已十分討好,味道竟然係我最鍾意嘅波子汽水味,看上去還以為會很難奶感漏喉,但喝下有沒有這份感覺呀!
餐廳嘅餐具都十分精緻,尤以那個龍蝦鉗造型可愛十分個過癮。


小食{日式芥末芝士烤雞肉脆片}$55,賣相十分靚仔,味道亦都不俗呀,但係如果脆片能夠薄脆多一些,相信應該更加吸引!


{流心芝士龍蝦三文治配薯條及沙律}$108,喺旺角區食一件過百蚊嘅三文治或者你會覺得好貴,但係我可以好肯定話俾你知,這件三文治絕對物超所值的!
一看那魔鬼的拉絲芝士已經知道味道一流,而且帶香濃嘅龍蝦鮮味 ,最正係吃下係絕對不覺得膩,超級推介大家試這個三文治喔。
{清酒龍蝦膏藍青口檸檬辣椒意大利麵}$78,用上檸檬加辣椒嘅組合十分新鮮,而且意大利麵仲係餐廳自家製的,我十分喜歡這咬口十足的質感。
但當你再試埋呢一個{龍蝦Mac & Cheese}$208後,你便會明一山還有一山高的道理!
先講這個意粉內有一隻足足手掌大嘅龍蝦鉗,肉質彈牙味道鮮甜,但最最最吸引我竟然係佢嘅長通粉,我只能夠話俾你聽當你食左一條之後,絕對停唔到手亦停不了口呀!!
{龍蝦pizza}$168,薄脆嘅pizza上有為數不少嘅龍蝦肉同其他海鮮,味道都正常,而且係我喜歡嘅薄批底,所以我都挺喜歡的。
但驚喜真的沒完沒了,這個叫{蘋果咖哩烏冬}$128, 好難想像蘋果和烏冬可以係partner呢!!
但係我可以話畀大家知呢一個烏冬唔食係你既損失,我跟好友飽到上心口都一次又一次咁夾來吃,事因除了忌廉香滑之餘,因為咖哩加了蘋果而變得香甜,真的十分誘人,就算小朋友吃都十分合適呢。

留言

張貼留言

熱門文章