抵食二人餐

這天相約好友到Espuma試新推出的{二人晚市套餐}$588,記得上趟跟車爸爸在這裡吃過一頓很不俗的晚餐,不知道這夜又會否再有驚喜呢!


跟好友傾談一會晚餐已經送上,餐湯有什菌湯和干邑龍蝦湯可選,好友選了龍蝦湯我覺得味道可以在濃多一些囉!
我的雜菌湯十分足料,喝下有粒粒嘅雜菌粒,味道亦都十分香濃我幾鍾意呀!
Appetizer我選了西班牙黑毛豬火腿配西班牙蕃茄醬及多士,多士烘得挺香脆,而番茄醬亦都鮮香好吃,黑毛豬火腿鹹香味都算不錯,係略嫌未夠油潤啫!
而另一份我哋選了炸蝦天婦羅,伴旁的芥辣沙律醬混得十分不錯呀!
天婦羅感覺有點厚重,不過入面的虎蝦都挺爽脆的!
主菜我選了海鮮香辣橄欖蒜片意大利粉,意粉依舊具彈性好咬口,但味道我就覺得上一次合我心意多點。
另一個主菜好友揀咗西班牙黑毛豬薄餅,薄餅質感挺薄脆,加上鹹香嘅風乾火腿味道不俗呀!
甜品係精選朱古力窩夫,配上一球雲呢拿雪糕,睇落都好開心吓呢!而且窩夫質感外脆內軟,好有驚喜呢*^O^*


嘆多杯凍檸茶,這樣又過了一個愉快的晚上了^0^

留言

張貼留言

熱門文章