失望的小希望

自從8月逸東街市大裝修後變得超有特色,而且乾淨又企理令我哋一衆街坊受惠不少,之前的臨時街市到昨天變身成為金銘潮州粉麵,今天的午餐我便到來看看我的小希望有否驚喜先!

一踏進店內看見這吸睛的餐具裝飾,好有新鮮感喎! 
貫徹街市懷舊的風格,店的盡頭展示懷舊特色的壁畫 。
我點了牛筋雲吞河$42,有三粒的式可愛的雲吞 ,可惜粉淋沒爽口,味道亦沒多鮮味,而牛筋不是軟爬爬的質感,味道不蘇但略鹹,不是我杯茶囉!但河粉夠滑溜,而且超大碗,我只能說夠份量好抵食!

另加$12轉了香菊蜜(原價$22),清香不過甜好喝喔。

留言

  1. D餐具裝飾令到個牆身好靚喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀而家D粉麵店裝修也講究不少!

      刪除
  2. 車媽媽食唔食得牛雜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 牛雜只吃牛肚,要重香料味才吃到!

      刪除
  3. 因為牛肋唔蘇所以食?
    都要成42蚊碗都唔平喎

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章