再續前緣

去年在同一地方見識了建力士世界開蠔保持者Marcel Lesoille的神乎其技,(按此重溫)今年好榮幸可在薈景 Congress Plus跟他再續前緣呢。




一年沒見Marcel Lesoille依舊風趣,笑容滿面,How are you !!只在本4和5號表演兩場,錯過的朋友唔好意思喇!但可在15號前到薈景 Congress Plus一嚐生蠔主題自助餐喔!詳情按此 。
薈景 Congress Plus我到過兩次,但吃自助餐還是第一次呢!!先帶大家睇下甜品有咩正野食先,甜品櫃內有十分多不同款式的切餅可供選擇。
另外還有酒煮櫻桃,香芒布甸,日式芝士撻 忌廉卷 同埋檸檬撻添!


我就看中這一個椰絲香蕉班戟啦!
還有這個可愛的咖啡意大利奶凍,和少甜的式小巧的紅酒燴迷你梨及豆奶忌廉布甸。




仲有我勁想試的七彩桂花馬蹄糕同樣係小甜產品來喔!
當然仲有自助餐唔少得嘅雪糕啦!今晚除咗大師仲有Movenpick可以揀添!
欣賞完豐富嘅甜品之後就到其他自助餐食品喇!我第一眼見竟然係潮州粉果,係車媽媽最愛食的點心甜心之一超級開心呀!
跟住有清酒煮蜆,上湯浸雜菜,福建炒飯,和蝦仁炒時蔬。






是日燉湯係圓肉枇杷葉燉螺頭湯,我即時叫甜魔媽媽多給有少許咳嗽的妹妹飲用!
今天燒味部出嘅係片皮鴨,超正呀仲可以任食今次發達了!


還有潮州鹵水,吉烈炸豬扒,牛仔粒,牛蒡淮蓉雞肉味噌鍋,以及看上去超綿的北海道蟹粥。








還有飽肚的肉醬意粉,烤牛肉,博洛尼亞薄餅串,烤豬肶以及香草豬肉串拌酸椰菜等食品。








大家別忘記試這個黑白黑胡麻蒸蛋白雖然我冇吃但係聽甜魔媽媽的評價係十分好吃的。
我仲見到有我最愛嘅秋葵炒時蔬添呀!香港人果然識貨鍋中秋葵已經去蹤影了哈哈~
香口食品有芝士焗肉醬薯皮,各式的脆烤餅。




炸羊肉餅,雜椒雞肉咖哩,印式煮鮫魚。




去到日式區俾我見到我平時去日式料理店最愛吃的前菜,漬牛蒡和蒜頭正到冇朋友呀^0^


刺身方面有三文魚,油甘魚,象拔蚌,北寄貝和吞拿魚,看上去全部都好新鮮吸引呢!
而卷物方面亦都十分多元化,黃色,綠色,紫色通通有齊, 壽司亦都有生有熟選擇超多。


到冷盤前和前菜有香草欖油燒有機雜菜夠曬健康了吧!
當然唔少得煙三文魚,雜錦凍肉及風乾火腿,還有煙燻牛肉呢!




高鈣嘅芝士方面亦都有數款可選如Edam Cheese,Brie Cheese,Emmenthal Cheese和Cheddar Cheese。


當然還有自助的沙律吧啦!亦有為大家預先Mix好的海鮮沙律,印式雞土豆沙律,蓮藕雞絲沙律配柚子汁及黑白沙律,梗有一款合大家心意。


凍海鮮區有麵包蟹,靚鮑魚,鱈場蟹腳和新鮮海蝦,都係源源不絕的供應的。






而是日生蠔就由Marcel Lesoille及餐廳同事源源不絕的為我們即開,這夜更會有六款生蠔供應,分別有La Lune,Fines de Claire,Irish Rock,Black Pearl,Fine de Bretagne,St Vaast,分兩時段每供應3款給大家享用。
薈景嘅buffet Line真係超長,終於都介紹完畢可以大快朵頣了!!
先吃點前菜及剌身,漬牛蒡及蒜頭都係我心頭愛,我吃了不少呢^0^
刺身質素尚算可以,但沒有太大驚喜, 反而壽司做得不錯呢!
吃罷頭盤以後時間已經去到七點半,係時候要睇Marcel Lesoille表演了!今年拍了短給大家欣賞Enjoy,之後當然要好好欣賞下大師開出嘅靚蠔啦!
車媽媽這夜真係忍無可忍,最終將六款生蠔都吃盡,而六款當中我最愛就係Black Pearl,鮮甜又Creamy口感非常討人喜愛。
其實仲有即煎鵝肝無限量供應的, 可惜車媽媽早已戒掉,愛好者大可以盡情享用啦!
還有這個海龍皇湯, 大家也別忘試呀味道又香又鮮甜,但記得要趁熱享用呀!!
新鮮生果當然唔少得啦!痴了甜魔媽媽的一件生果便算了!
吃完生蠔當然要食番啲熱辣辣嘅東西,那個龍利葉螺頭湯夠晒足料,味道清香甘甜好味道,那個潮州粉果雖然唔係什麼皮薄餡靚之作,但係內裏亦都足料非常,點上辣椒油吃還是我杯茶呢!
惠顧自助餐的客人每位會奉上半隻海膽芝士汁焗龍蝦,味道亦都不遜的尤其是龍蝦鉗更加係肉嫩鮮甜。
這個片皮鴨雖然我擺耐咗才吃,但亦都沒有咬不開的情況,相信如果熱食一定更加吸引!
最後就算多飽都要食甜品㗎嘛!簡單的取了幾款想吃的甜品,有桂花馬蹄糕,朱古力味即製梳乎厘,D4榴槤炸彈,椰絲香蕉班戟同埋檸檬撻。
除了我最愛的D24榴槤炸彈外便是這個桂花馬蹄糕,味道清香質感軟滑,內帶點點爽口馬蹄肉,真係十分誘人。

留言

  1. 港人果然識貨鍋中秋葵已經去蹤影>>哈哈!類似情況真係成日喺自助餐出現。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係架,不過蔬菜的情況略為罕見!

      刪除

張貼留言

熱門文章