Happy Birthday魚子媽

Happy Birthday今天是好友魚子媽的生日!而我又一早都知九月頭要閉關凑朋友隻狗狗Cola,所以在上月25號就約埋一班好友一齊飯聚順便預早慶祝生日,當然還同時慶祝埋早一天生日的甜魔媽媽啦!選了在元朗新開的型格泰菜Mongo Tree Café 

甫坐下先來整杯清爽飲品Mango Cha Cha$58,香甜的芒果味道好迷人啊!
主食未到前先來一些小吃吧!蝦多士$88粘滿黑白芝麻的香脆蝦多士入口很鬆脆,而且不油膩作為餐前小食十分不錯!
我哋捉著八月優惠的尾巴用$28享用鹵水乳鴿一隻,跟上一趟來試菜同樣那麼美味,濃香的鹵水汁令乳鴿入味非常肉質更沒有鞋鞋的!而墊底的鹵水豆腐濃而不過鹹更加吸引我呢!
五味脆皮雞$138 亦是同樣精彩,香脆蝦片引得我跟兩位小孩爭吃呢!脆皮雞同樣香脆可口肉質鮮嫩真的百吃不厭。
另一份是帶子扁意粉$148帶有幽幽的咖哩香氣,這西泰合璧的組合夠特別。
而更驚喜的是這份Phad Thai Pizza$138,泰式炒河粉從來都是我喜歡吃的味道,餐廳將佢來一個180度轉變成Pizza出嚟效果竟然有意想不到的吸引,甜甜香香的味道更誘得小朋友歡喜若狂呢!
論到美食重溫不得不提這一客芝士大頭蝦焗伊麵$168吧!帶上泰式風情的芝士大頭蝦焗伊麵香氣出眾那誘人的滋味真的令人難以忘懷,加上大大隻的大頭蝦這個伊麵真令人難以抗拒喔!
吃了那麼多邪惡的美食點都要叫番一個菜蔬吧!但是有劉總的存在叫碟菜都要一定邪惡過人先得,燒豬腩肉炒椰菜苗$78應該唔會扁嘴喇啩!爽口美味的椰菜苗用上肥美豬腩肉配襯當然唔會清純得去邊,但係確實好惹味好香口的肥腩肉萬歲!
好喇正餐經已完成了係時候到大家都喜歡的甜品時間!先到來的是Thai-tea-ramisu$58稱椰青奶凍,前者伴著泰式奶茶雪糕加上香濃滑溜的口感輕易得到大家的歡心,以後者則爽口清香不喜歡味濃的朋友可以一試呀!
而我就至愛這個芒果糯米飯$58,黑糯米換上雪糕來示人新鮮感即時飆升,而且味道亦都十分地道我覺得係必食之選啊!
另外這一份班蘭焦糖燉蛋$58雖然班蘭味道也幾出燉蛋日都夠滑溜,但珠玉在前很難不被比下去了!
而我那天下午更面皮厚厚的打去搵餐廳經理幫手製造這個小驚喜給兩位壽星(因為不是我訂枱的),兩位都覺得好驚喜開心見到朋友開心我便快樂!


我們這網上情緣真是十分難得!希望我哋年年都一齊慶祝生日,可以一齊度過開心時刻。

留言

  1. 一睇張大合照見到兩位壽星笑得咁甜就知車媽媽呢個驚喜行動好成功啦! :)

    回覆刪除
  2. 間Cafe又有中式、又有西式

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章