大師兄你係得嘅!

剛剛過去的星期天亦是如常回外家的日子,午餐當然要在荃灣覓食吧!

忽然間好想嘆一盅兩件但又唔想去酒樓食喎!就上飲食網搵那裡有點心店,俾我搵到呢一間大師兄而且又近外家一於就去試吓啦!原來就係王少清中學對面對,於荃灣長大的我來講好易便找到!
很久沒跟車爸爸飲茶了!須然店內有冷氣但不夠所以情願坐於室外,見到什麼也想吃一人點一些心水巳7款了!
炸物點了車爸爸愛吃的安蝦咸水角$18,新鮮炸起的咸水角脹卜卜又不油膩,外皮煙韌不黏牙,內餡亦算足料味道也恰好,我倆也很滿意!
另一份是我自少也愛吃的甜酸炸雲吞$18,雲吞皮同樣炸得輕脆鬆化,內藏整隻彈牙蝦肉好足料,甜酸汁味道也調得恰好很可口呢!
我飲茶必吃的祕醬蒸鳳爪$17,須然顏色有點誇張但味道很正宗,同樣得我歡心!
腸粉最考工夫一於考考大師兄牌!點了較特別的脆皮燒鴨腸$24,腸粉夠薄滑但略嫌米香不夠,內裡的燒鴨沒有說好了的脆皮還乾巴巴的,相信其它餡料會吸引些!


本點了蝦餃怎料生意好到售罄!唯有轉點鮮帶子菜苗餃$18,賣相好靚仔的菜苗餃一客只得兩件但身型認真不細,餃皮軟滑爽口內含海量新鮮爽彈蝦仁,菜苗則用上菜芯略為未夠吸引,吃下味道很鮮甜我很喜歡呢!
黑洞在些叫客鳳爪排骨缽仔飯$29是常識吧!這個缽仔飯真的很讚,米粒端來時粒粒分明,吃下軟硬適中很可口,排骨也啖啖肉整個飯也很和味!
最後甜點選了原籠馬拉糕$18,大大份超抵食呢!馬拉糕質感很鬆軟,唔信睇片啦~
拿上手沒多餘油份,吃下香甜美味,真是超級推介啊!埋單不收加一連$3/位茶錢$148,但吃的是比不少酒樓更出色的點心,我認為很值得幫襯呢!

留言

張貼留言

熱門文章