玩味小店

Las Vegas車媽媽暫時未有機會去遊歷!不過Little Vegas我前晚就走咗一轉喎!!

我講緊是在銅鑼灣的玩味小店Little Vegas,餐廳裝潢極具玩味,連餐牌也特色過人!
今晚就約了9位豬朋狗友!呀係知心好友先真!來擊退Blue Monday哈哈.......... 

餐牌玩味十足菜名教人遐想好攪鬼呢!睇完心情即時大好呢呀!

Rainbow Six是餐廳新出的特飲!這夜持著人多一於叫盡6杯來品嚐!6色包括有藍莓、青蘋果、香橙、紫薯、菠蘿及士多啤梨口味嘅梳打,上面仲有日本明治牛奶雪糕及香滑忌廉,賣相很美喔! 大家估下我要了什麼顏色!
相信不少人也估到我必選紫薯味!喝下紫薯味不算濃,但香滑的忌廉加上牛奶雪糕總令人心花怒放的!
先點上餐湯和小食高興吓先!法式龍蝦湯$62有估不到的驚喜,味須超級香濃但也可口不澀,哇!紫色既紫薯湯$52這色調必定KO我,湯味香甜有幽香的紫薯味很不錯,最後的野生牛肝菌忌廉湯$58即時比下去了!
左是耐人尋味焗雞翼$78,餐牌表示味道是甜甜地gum lor,確實又真係甜甜地喎!而且都好脆身,另一客是優雅的玫瑰雞翼$74,雞翼上淋上玫瑰糖漿香得來唔假不錯啊~
薯仔蛋沙律雪Go$78/3件,這賣相足以令我沒法抗拒,不過味道也不錯呢!真確的薯蓉令我的嘴巴回到初心,踏實的口味跟花巧的造型一點衝突也沒有!

焗波特菇$84夠Juicy吃下很軟滑,如果芝士可以再香口些應更加美味!
主菜我喜歡其中的這款秘製醬汁焗豬肋骨$188,酥淋的豬肋骨加上惹味的BBQ醬很吸引,配菜炸薯角也香脆粉淋很正喔!
主食點了邪惡的明太子忌廉天使麵$98份量超多很大碟呢!明太子的辣度已忌廉溶化成香甜汁醬,加上木魚香氣和風感很濃。
從來缺水的我忍不了好友們的誘惑,點了這巨杯秘密花園水果茶$68,生果味道香甜茶香不澀又真係正喎!
一見有香蕉賭船$68童年回憶即時湧現,可選三球雪糕我們選了紅豆、芝麻和海鹽,雪糕須沒大品牌的味道,但這童年味道也夠我樂上一整夜!

留言

  1. D飲品好吸晴,人多食飯真係寧舍開心!

    回覆刪除
  2. 香蕉船真係充滿兒時回憶呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我記得細時要行9條街才有雪糕屋吃到香蕉船!

      刪除
  3. 真係好耐都無食過香蕉船,其實平時都好少食雪糕

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章