2018最後的羅家飯

來到12月30日的這篇是2018羅家飯閉幕文,過去一年羅家飯減產不少!並非我懶惰只是近年車爸爸收工較夜,好多時要10時過後才回到家,為免餓壞黑洞所以大多各自晚餐,所以也促成成經常跟朋友外出用膳,真係肥到一個點啊!寄望2019年車爸爸可多點回家吃溫馨的羅家飯便好了。

上圖是清麗村姑早前贈我自種的菊芋,從網路上查閱原來即是耶路撒冷雅枝竹,菊芋對人體健康有莫大好處,例如降血糖及幫助修身,我用最原始的食法生吃加胡麻醬享用了它作晚餐,吃下十分之脆口有像沙葛但更有嚼口,而且還挺有飽肚感呢!
難得車爸爸回來吃飯一於三餸恭迎主子!!
沙薑蒸雞翼是車爸爸的Comfort Food,經常也想我弄給他吃,不過唔係次次都成功爭取到架!
梅菜蒸鯇魚腩最好佐飯吃,記得清好魚肚位的黑衣,如果唔係揾阿水吃嚕。
帶子扒豆苗家常易煮,煎香帶子炒熟豆苗,打個靚獻汁吃得!!
這頓是在外家煮的羅家飯,清蒸肥美泥蟹、豉椒炒蜆、蝦膏蒸玻璃肉,夠晒惹味的一頓,車婆婆、車公公同車爸爸吃到耳仔郁晒。
清蒸泥蟹爆膏指數相當嚇人,甘香的蟹膏加上鮮甜蟹肉,真的太享受了膽固醇萬歲萬萬歲!
車婆婆買到超靚仔的玻璃肉,一於用惹味到不行的蝦膏炮製!玻璃肉肥瘦均稱,肉質軟熟配爽口不油膩的冰肉好吃到飛天,不過這麼邪惡要像牛郎織女般一年一會好了!
豉椒炒蜆我盡得車婆婆真傳自問炒得相當不俗,這夜4斤沙蜆全數吃光光!車爸爸應該吃了2斤哈哈哈...................
而第二夜的晚餐淪為道具菜式,須為道具不過我手一樣可以華麗轉身!
車婆婆的愛心靚湯每次回去也預埋我帶回家飲多一天!有媽的孩子真像個寶。
之前吃不完的蟹肉、蟹膏,我用將之化身成蟹飯,濃濃的蟹香包裹粒粒米飯很和味喔!
怕車爸爸未夠滿足煎多兩隻粵皇蛋,濃邊太陽才收貨好咀嘴刁的傢伙!!
淋碟超淋甜的菜芯遠應該滿足了吧!
仲有幾隻吃剩的沙薑蒸雞翼又攪掂一頓!
之後一個星期日車婆婆要打邊爐當然奉陪到底啦!
外家吃火鍋白水已足夠,因為又海鮮又肉到最後個湯底會超甜。
新鮮大肉蟹當然少不了!我們這家真係好鍾意食蟹囉!!
新鮮龍躉啖啖肉打邊爐最合用!
肥牛最合冇牙力的車爸爸,仲有牛魔皇二佬!!
新鮮雞件和魚皮餃則是我和車婆婆的*飛彿*!

唔少得索味的白蘿蔔,西洋菜和生菜,一家人圍埋打邊爐就是最快樂的事!
這頓相機較錯了模式啲相好樣衰請見諒!車爸爸美齒工程追進入白熱化階段!剛做了小手術吃東西有點痛!碰巧表弟牙醫去了旅行唯有重回美味粥仔的懷抱!
買了件油甘魚用辣椒蒜頭豆豉蒸,魚味超香濃勁甜美,又啖啖肉冇細骨但同時也較漏喉,但就最合不懂吃魚的朋友享用!
雞身用了來煲粥,雞脾、翼用來清蒸,為食的車爸爸用盡僅有的牙力清滅了它!
最後一頓便是聖誕節當夜兩公婆在家溫馨的打個邊爐!
車爸爸知我喜歡飲這枝Ceretto Moscato d'Asti 2017,近來由$218減至$158枝,他即時勁掃了多枝回家!
而湯底是極滋補的藥膳醉雞煲,先將藥材煲至出味才用來打邊爐。
醉雞鍋主角當然是鮮雞啦!於入藥材湯中灼熟吃下又香又嫩好滋補喔!
我不吃牛但要照顧車爸爸呢個牛魔皇嘛!之前買開的安格斯肥牛現在冇賣!退而求其次這款肥牛聪聽聞也可接受!
還有車爸爸除了我外至愛的脆肉鯇魚腩,可惜今次的不夠脆口,可幸還挺鮮味不至浪費金錢!
冰格還有數隻廣島蠔清埋佢方便留位放年貨!
最抵死係我要食雞腸可惜雞檔冇賣已處理好的!車爸爸竟然自告奮勇說包在他身上,老公我真係爱C你啊!最後買多半打韮菜餃和香脆炸魚皮,加一些菜蔬夠哂皮!


兩個醉酒鬼祝大家有個豐盛的新一年!事事稱心、身體健康、生活愉快!! 

留言

  1. 您哋兩公婆真係好sweet,又好鬼馬,Happy New Year

    回覆刪除
  2. 好豐富又吸引呀!好在今晚去左嫲嫲家開飯,未致太餓底... happy new year!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章