羅家飯

一月煮羅家飯的日子不多!月中開始我又多外出用膳,其次是車爸爸近來工作也夜收工,題外話下面這盤肉肉植物我真係好鍾意,有些在宜家傢俬有些在缸瓦佬買的,回家拼湊一起效果不錯是嗎?

另外有一天吃皮蛋發現一隻小青春!相信是未成熟的皮蛋,聞下去還有新鮮蛋香,不過最後也沒試! 
好正式開餐今天有條大東星要了魚尾位,再弄個健康的番茄炒蛋食得!! 
靚魚用來清蒸最吃到原味,東星斑的肉質滑溜香甜,魚味香濃而不肥真係好好吃!
番茄炒蛋我喜歡這樣煮,因為車爸爸要滑蛋,如兜亂好易出現水汪汪的情況,吃時才拌勻其實一樣滋味! 
這餐有人要吃豉油皇雞翼好啦!一月一次都可以嘅放肆一夜啦!! 
另煮了個蒜蓉麻香茄子貪其好佐飯,用點蒜蓉、花椒油、黑醋、糖等調好醬汁,倒在蒸熟的茄子上便可!吃下香軟帶麻味道都幾過癮! 
豉油皇雞翼冇難度又好味,用有機雞翼會吃得安心些!!
這頓吃海鮮餐講到好勁咁咪又係蒸魚!不過多了帶子炒豆苗! 
大家炒豆苗會怎樣烹煮?有冇發現炒出來口感不夠滑溜,有人認為用豆胚才嫩滑好吃,其實豆苗炒得好我覺得口感比豆胚更佳!只要小小技巧大家也可煮出嫩滑又有咬口的豆苗,做法好簡單豆苗買回來用水浸30分鐘再瀝乾水30分鐘,用薑蔥蒜蓉起鑊大火炒熟,然後灒紹興酒下糖、鹽調味便可以喇! 
今天魚販介紹吃這條叫紅魚(忘記是什麼魚)劏時魚鈎還在肚中,肉質好扎實魚肉又香甜吃得過喲!
仲有一餐殘忍飯,呢個小生瓦煲喺用街市積分咭免費換來,須然羊毛出自羊身上!總好過冇啦! 
呢日就豐富了煲仔飯仲要三餸,東莞臘腸、白鱔、排骨飯夠晒邪! 
滾了個豆腐魚湯香甜又有益,車爸爸飲到停不得了口呢! 
東莞臘腸在街市雜貨舖買質素也不錯,喺時候去上環掃貨了!白鱔肥美香甜沒泥味,最重要是超彈牙十分好吃喔!排骨用了飛排係夠淋可惜冇口感!下次還是買腩排好了!




留言

  1. 滑蛋賣相仲靚仔過澳牛呀!

    白鱔煲仔飯超吸引!

    回覆刪除
  2. 妳呢個蕃茄炒蛋,我鍾意喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳喜歡我.......碟蕃茄炒蛋哈哈哈!

      刪除

張貼留言

熱門文章