車公公日大快樂!

上星期日我們一家及親友預祝車公公生辰,例牌約了八姨出來中午打麻雀,而車爸爸可乘機去剪頭髮,當然還有重要任務買生日蛋糕啦!

而我就在茶餐廳毒食份餐蛋三文治加杯走甜凍檸茶就回家竹戰!

忽然有個靚仔Whatsapp我原來係車爸爸,梗係第一時間讚佢靚仔啦!因為要辛苦他去LIFETASTIC買生日蛋糕嘛擦鞋少不了!
上次在冬天時跟車爸爸吃過Lifetastic西瓜蛋糕$320覺得算不錯,但夏天吃原來更加美味或許是西瓜當造的關係吧!
車公公非常喜歡他的生日蛋糕,就連平時不嗜甜的八姨也大讚好味道全件吃光光呢!非凡魅力可想而知!

晚上返兜了車婆婆上次壽宴的釣魚翁 燒鵝.海鮮飯店吃同款的菜式,只要他們喜歡吃十次也沒問題啦哈哈哈.........菜式不重序了有興趣可以按此重點溫


車爸爸更帶來私伙人頭馬VSOP舊酒來品嚐他最崇尚的吃翅方法,天啊他足足吃了三碗紅燒竹笙海皇翅之多喔!!
今次終於有壽包了(上次酒家漏了單)!估不到其貌不揚的壽包做得包身鬆軟,白蓮蓉香滑不過甜還有蛋黃在內,味道相當好吃很吸引!

飯前飯後當然少不了拍照留念,我當然要跟我生命中最重要的男人自拍一張先啦!
生命中最重要的男人二號一定有份啦放心!
還有我可愛的表姨甥女包包,口齒伶俐又招積好過癮喔!!
我們家的莫小姐都亦已經亭亭玉立了,阿嫲阿爺做乜冇眼睇啊個孫咁靚女!!
最後來張大合照在此多謝大家來為車公公祝壽,在此祝大家也身體健康、闔家愉快、永遠快樂無憂!

留言

  1. 遲來的生日快樂!車公公真係好fit啊~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔遲多謝祝福,如果我似老豆就好了!

      刪除
  2. 祝車公公笑口常開、身壯力健!

    車爸爸車媽媽真係幾時都咁sweet嘅啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 代車公公多謝海豚兒^0^,嘻嘻兩個都唔知醜嘛!

      刪除
  3. 祝車公公福如東海、壽比南山、身壯力健、笑口常開

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章