補償

車媽媽為咗補償早兩日掉低我喺屋企今日即刻帶我落街舒展筋骨,跑到傻咗好Happy呢,車公公好番好多喇車媽媽都放心咗噚晚瞓得好好冇嘈住我喇大家放心啦

 



留言

  1. 有錯字,補償才對!

    回覆刪除
  2. 車車有媽媽同佢落街舒展筋骨個樣即刻唔同晒,
    開心到要玩埋單眼添, 車車你係得ge..... 哈哈........
    車公公好番好多就好喇 , 唔洗你地擔心!

    回覆刪除
  3. 係呀車公公好番我都放心晒車媽媽心情又靚番嘻嘻我又多D街去

    回覆刪除
  4. 聽到車公公好返d, 大家都安樂哂~~~ ^___^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳哋祝褔收到晒so sweet thank you so much

      刪除
  5. 回覆
    1. 個衰仔錫親佢都擰側面一D face都唔比我

      刪除

張貼留言

熱門文章