Oliva &元朗阿玉豆腐花

噚日星期日例牌返外家進貢(打麻雀)午餐我哋揀咗荃灣廣場嘅Oliva set lunch幾抵食$120蚊埋單我食香辣肉絲意粉味道咬口都ok,車爸爸食黑椒牛柳絲焗飯不過佢話好膩喎但係佢哋裝修好靚坐得好舒服架













                       聽車公公講元朗阿玉豆腐花喺荃灣開咗間分店一於要試啦嘩新張期內$5蚊碗豆腐花好抵呀我哋夜晚10點去食都仲要排咗10分鐘隊先有得食不過真係好滑好有豆香呢大家路經荃灣一定要去試吓嘞^0^



留言

  1. 阿玉豆腐花真系好滑好正,我都好常買返屋企吃(^ω^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀滑嘟嘟令我想起細時用擔挑上樓賣豆花個eeD豆花一樣甘好味

      刪除
  2. 通常我返香港都係住係我家姐屋企大窩口,下次都要去荃灣試吓先

    回覆刪除
  3. 元朗都有olivia架, 所以睇topic仲以為妳黎左元朗添~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果星期日入元朗一定揾妳啦haha~~~

      刪除
  4. 回覆
    1. 係呀而家$5蚊買唔到D乜架喇真係好抵食

      刪除

張貼留言

熱門文章