泰菜夜

初三同車爸爸瞓到3點先起身夜嘅KFC算吧,年初四車爸爸開工大吉6點多就收工回家但我實在太攰了都係出街食啦我哋揀咗食泰菜,叫咗條燒魚,生菜包,青咖哩雞同蒜蓉包,條燒魚實在太好味鮮味十足一流,蒜蓉包也香脆可口新年嚟講算唔錯喇






留言

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 泰菜我最中意叫冬陰公海鮮湯,嘻嘻……

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬陰公我唔會喺街叫因為好難啱心水唔係太酸就係夠辣我覺得自己煑正D hehe~~

      刪除
  3. 回覆
    1. 我前排都食過,水準一般,但勝在抵食

      刪除
    2. 燒魚同蒜蓉包好味其它真係一般囉

      刪除

張貼留言

熱門文章