母親節晚餐~常滿雞煲

今個月係母親節我喺4號就同車婆婆提早慶祝佢想食雞煲喎咁啱blog友Yan 送我一張coupon梗係去試下佢話啱我食嘅常滿雞煲啦,當晚book咗7:00pm去到我哋要坐樓上鋪但好正得6張檯坐得鬆動冷氣又夠晒凍最啱我呢D火人haha~










車公公同婆婆唔辣得叫咗唔辣

我同車哥哥另加$8有一碗小辣汁醬(小辣唔夠喉呢,車哥哥咳又要就就)




魚皮酥脆




車爸爸評價:滑牛一般




鴕鳥肉色澤一般食味還可以

呢個鵝腸好味到要叫多一客呢^0^

車爸爸&車公公評價:安格斯肥牛唔錯呀





車媽媽&車婆婆評價:韮菜餃皮薄餡靚
開動^0^




總括嚟講係抵食又好食,我有折更係超抵食呀hehe

留言

張貼留言

熱門文章