Baby Mon Cher Cafe'

2/8喺七夕當然要同車爸爸一齊過啦出席完SaSa Beauty Party後就去埋Sogo a@beauty取禮物剛好車爸爸收工了就約喺Sogo會合啦,見到Baby Mon Cher Cafe'便食咗堂島卷再食晚餐不過堂食一定要配飲品架點知原味買晒收銀哥哥見我食唔倒原味扁晒咀就請我食件hello kitty抹茶蛋糕哈哈即時開心番晒^0^       

座位得10多個

環境好優雅呢

晚餐都未食haha~右下角就係送既蛋糕
車爸不愛甜的多謝你陪我癲

留言

  1. 依間的堂島卷真係好好好味呀~~~~~ 遲d我都要去試下堂食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次食唔倒原咪我都想食多次呢^0^

      刪除
  2. 唔知點解我中意食茶之環多D

    回覆刪除
  3. 請妳食蛋糕,個果哥哥仔咁好既
    個果蛋糕冇影相既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈忘記咗影呀不過堂島卷嗰張相右下角影倒DD

      刪除
  4. 扁吓咀就有人送Cake,咁好o既

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章