填補空虛的甜品

18/9食完四姐川菜未能盡興我哋一班辣魔唯有向品進發填補空虛的小吧!!幾經波折選定大師做我哋嘅依歸仲可以連同剛收工嘅車爸爸一起sweet sweet添,我哋幾女生一起叫了9球嘅雪糕分吃幾位男士就咖啡車爸爸一見我歡喜杯紫色嘅藍莓特飲就order咗可惜杯特飲外強中乾樣貌美若天仙味道就只得花haha辛苦車爸爸啃咗佢喇hehe~

留言

  1. 原來車爸爸都有一齊去, 真係開心~~

    btw 今日最後一日HD買2送2啦!!

    回覆刪除
  2. 幾位男仕都愛食甜品嗎,我屋企嗰件唔鍾意甜食

    回覆刪除
    回覆
    1. 班男士歎咖啡咋除咗車爸爸佢不愛甜但雪糕同糖例外haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章