偏愛

首先祝大家中秋節快樂呀~車媽媽早前買咗張床仔比我瞓可惜我唔領情不過有時都上去瞓一陣等車媽媽冇咁傷心haha~我發覺自己真係好成熟還懂為媽媽設想(車媽媽:乜真的對我這麼好嗎??)斜啤我中^0^




都係地下好瞓D

留言

  1. 張床仔好靚吖~~可能冬天先會上去訓
    夏天訓地下涼好多^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過舖涼蓆佢更加唔肯瞓希望冬天佢會發覺床仔嘅優點啦

      刪除
  2. 佢嗲嗲反肚個樣好可愛呀

    回覆刪除
  3. 係啦! 我都覺得因為天氣熱, 所以車車暫時唔瞓啫! 睇佢個樣都 Like 張床嘅!

    回覆刪除
  4. 車車︰都係阿娘張大床好瞓啲,又可以黐住爹娘

    回覆刪除
  5. 遲左上黎添, 不過見到車車你開心去玩的相啦, 希望你地一家繼續甜甜蜜蜜, 追月夜快樂! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 追月快樂呀Yan見到Chloe妹自己企喺到嗰影相好興奮呀應該好快要自己踏出人生第一步了^0^

      刪除
  6. 車車好幸福呀有大床瞓!張床好靚呀,邊度有得賣呀?

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章