台風~沾麵

早前被甜魔媽媽篇三田製麵所引誘到勁想食沾麵但車爸爸未有時間跟我去吃唯有趁星期日返荃灣時去拉麵台風吃啦遲D試埋三田可作比較~


台風每日限定30碗沾麵早起的鳥兒有得吃嘻嘻,店員好細心給我橡筋圈紮頭髮須然我冇用但感覺窩心^0^ 
沾麵$83上檯涼冰冰的先試一囗麵條帶著絲絲麥味唔錯噃,然後沾上滾熱的濃湯內放入口溫度剛好繼而添上檸檬汁同吃果然別有洞天,不過吃多兩口湯便不夠熱了要大口快吃才能體會箇中滋味!!
另一碗係車哥哥推介的紅色暴雨拉麵$83 
為了就車爸爸只叫了少辣對我嚟講真係搔不到癢處一點也不辣,下次要試高一級先得(少辣,普通辣,九級辣)但要讚下隻溏心卵正到冇朋友是我吃過最好味的除咗蛋白入味外連蛋黃也入晒味掂掂掂~


留言

張貼留言

熱門文章