車車也Shopping

車哥哥女友Choco姐姐好好人幫我喺淘寶買嘢(車媽媽好低B唔識買^0^)買咗個新糧桶好密實D糧keep到卜卜脆~
仲有條迷彩胸帶好fit我仲幾好著添喎~

可惜另一條應該發錯碼!!(如有狗仔35吋胸肌可送出去呀留比車媽媽啦)

呢排天氣都仲幾好車媽媽都成日同我去喪跑呢^0^ 

有一次仲要比車媽媽影底咗屙Boo Boo個衰相添醜C怪啦~

又影得乖我幾英俊唔怪之得識到隻松鼠女啦haha~
跑夠返屋企就上床休息一下~
我睇妳唔倒~我睇妳唔倒haha晚安~

留言

  1. 車車!点解你張床重靚過婆婆果張嫁、好羡慕呀。

    回覆刪除
  2. 帶左迷彩胸帶好型仔喎車車!

    回覆刪除
    回覆
    1. Thank you Oli ee我都覺得條胸帶好襯我呀

      刪除
  3. 有得成日落街跑,開心屎車車啦

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章