灑家

灑家對我來說一個陌生的名字但知道原來是來頭不少的米芝蓮推介食店我呢隻師拉仔真孤陋寡聞,幸得一班食家朋友陪我去見見世面食餐灑家嘅粥粉麵飯~地方簡潔闊落~


灑家鮮蝦雲吞麵$42(大)我平時好怕食生麵又怕鹼水味又怕似橡筋般咬不開但這擔心是多餘呀這兒的雲吞麵易咬開兼爽口湯頭清爽淡淡的大地魚香I like it雲吞內鮮蝦也彈牙但我竟然愛吃麵更多

京都香炸醬麵$48有了雲吞麵的好感在前也很期待這炸醬麵撈麵一樣爽口好吃又不乾那炸醬帶著微辣香氣緊緊俘虜我心了~



白灼三拼$80豬潤,豬腸,肉丸那豬潤好鬆化但欠點點豬潤味,豬腸吃下真要拍手掌爽脆有味正品,豬肉丸其它食友不愛返為我很喜歡慢慢吃下那豬肉香氣滲出來我鍾愛的味道~




不要忘掉跟上的豉油簡直錦上添花~
皮蛋薑炸蝦筒$32好特色的小吃面層充滿香口芝麻包裹著皮蛋子薑炸得不油膩唯獨是我最愛的皮蛋味道不夠出但對於不愛皮蛋嘅朋友便可以一試~ 

蜆蚧鯪魚球(小)$52炸得夠乾身但內裡還很juicy配合蜆蚧醬同吃好匹配~




四式腸粉皇$60有蝦,雞肉,牛肉,叉燒餡料超爆多除牛肉冇試其中蝦同雞我比較喜歡蝦肉大大隻好爽口如再鮮甜D薄D
就更perfect,雞肉雞件而非雞絲真係對確做到嫩滑又合襯的效果~



品方面叫了薑蔥爆魚腩粥$52魚腩經薑蔥爆香過更加味美不過粥底非我喜歡類型米漿比米粒重






一碗三拼$60有豬腰,豬潤,豬腸店家豬什做得出色嘅豬我始終不懂欣賞(有點壓味)


食番碟郊外油菜先菜心芥蘭$28/碟正正因為冇鹼水油菜便沒外間有鹼水麵檔來得淋甜但也少油清爽~ 
以下兩款強烈推介乾炒牛河$78河粉每條都上色好明顯經過處理鑊氣十足牛肉我不吃比不到意見喇~如果價錢可親民DD就更好 
雲吞雞煲$138湯底的金華火腿味清香誘人雞肉鮮嫩津白淋甜雲吞當然灑家啦大推~ 

奶黃千層糕$28面層充斥住邪惡晚鹹蛋黃糕身鬆軟也頗迷人 
奶黃流沙包$28確做到流沙效果但我跟另一位友人吃到有點益味因為有兩籠另外朋友就吃得滋味非常~ 

總括嚟講灑家水準好不錯絕對可再返兜之店路經APM的朋友不妨一試呀





留言

張貼留言

熱門文章