牛氣

經過一早喺大隻佬道混吉後誤打誤撞去到麗聲茶座吃了一頓滿意的午餐後我倆都充滿能量去行街街~行過朗豪坊見Shiseido有架車做緊新品promotion還可測試黑色素我唔客氣走去試玩

難得車爸爸不嫌悶等我真抵鍚,呢樣要表揚下佢無論我行街賣嘢他都很耐心哋陪伴~感謝
嘩做黑色素測試仲有盒Souvenir送添還給我影張靚相~
內有新品white lucent all day brightener一支做足美白,亮肌,保濕同防曬另外還有兩款精華試用裝隨盒仲有兩件小甜圈送贈,玩完隨便四圍行行發覺星期日的旺角比早前人少得多了^0^ 
一早訂咗牛氣跟車爸爸撐檯腳行到差不多食飯時間路經雅蘭中心見到為數8款美絕的母親節蛋糕揀選這4款跟大家分享~靚吧



平時我除了煎牛扒外極少煮牛給車爸爸食見甜魔媽媽介紹除咗牛還有豚肉雞肉可選覺得唔錯便跟車爸爸試試看~ 


我倆被安坐在卡位極舒適巳即時加分,環境不錯須然係火鍋但也不會煙霧迷漫~這店火鍋係放題形式90min任食架~ 

又係加分位用上可口可樂其餘仲有玉泉忌廉,冰紅茶和蜜桃茶還有啤酒~

 不喜凍飲亦有熱茶供應~
首先睇下自助檯有咩食先甜品先有乳酪雪糕及綠茶軟雪糕~旁邊紅色那部係爆谷機來的 
兩款日式菓子香蕉味菓子及下圖紅荳菓子~

芒果糯米飯~ 
燉蛋,奶凍~ 

最攪野仲有部棉花糖機~ 
食物種類繁多疏菜,丸子,粉麵應有盡有總能吃到心頭好的~ 
















好開心竟然有日本小蕃薯~其實還有日式咖哩,白飯,牛肉炒飯絕不怕餓親呢~

有6款湯底可選我哋一致揀咗博多豬骨湯底配肉食應該很不錯,心多的朋友只須加$10便可享鴛鴦湯底喇 
我哋食最基本$158/位嚴選美國牛肩肉,特級美國豚腩肉,精選巴西雞腿肉,車爸爸是晚戰績5盤牛肉而我就2盤豚腩肉1雞腿肉haha~不過坦白講90min對車爸爸嚟講係挑戰(他吃東西超滋油)

Like FB或上載相片到IG即可送贈三文魚刺身一客過下口癮也不錯耶~

整裝待發的大混醬~ 


芋頭粉嫩超好吃耶~
焦糖燉蛋剛出爐熱烘烘也頗好吃啊~所有甜品都試齊,芒果黑糯米飯飯粒軟硬適中最好味道~乳酪雪糕及綠茶軟雪糕也交到貨啊~  
仲有車爸爸送給我的棉花糖~哈哈點解唔係花型架^0^ 總括嚟講牛氣係好抵食選擇也很豐富但食嘢較慢的朋友要考慮下喇

留言

  1. 佢真係抵, 不過車爸爸咁滋油真係差d。
    所以揀食基本牛o岩架! ;)

    回覆刪除
  2. 你同車爸爸好sweet呀! 呢間牛氣連甜品都好吸引喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. Haha咁先可以白頭到老嘛~呢間質素不錯係時間趕D

      刪除
  3. 妳唔駛測,一定攞100分啦,我覺得妳好白滑呢
    90分鐘車爸嫌時間少呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁妳估錯喇得50分我好多雀斑呢~車爸爸食嘢要好慢但又大食喎所以90min對佢嚟講唔多夠架haha~

      刪除

張貼留言

熱門文章