回家了

我覺得人世間最苦的事係相思之苦!我終於感受到它的威力由1/6號車車第一天留醫起足足14天的分離真係好痛苦,其間經歷過高低起伏真的取了我命還幸上天聽到我的哀求將車車由鬼門關帶回我身邊感恩~希望車車能夠健康至老開心過活我便心滿意足~

留言

  1. 放心晒啦!
    祝車車身體健康、長命千歲!!

    回覆刪除
  2. 心肝寶貝回家了~~
    感恩回來你身邊,惜福~

    回覆刪除
  3. 太好了~~~
    14日真係好難捱, 好在雨過天晴!! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 這14天真係好難過,希望報告返來係冇事才能放下心頭大石

      刪除
  4. 返到屋企成個都唔同晒! 開心得多呢! 但車車都要小心身體呀!

    回覆刪除
  5. 無事返屋企就好喇! 車車好叻叻呀~ 唔好再要媽媽擔心喇!

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章