ATUM~如詩如畫的甜品

同劉總快快吃完晚餐後便到ATUM吃夢幻甜品,店方的Improvisation dessert分3個時段18:30,20:30,22,30~我哋即沒預訂21:30到可幸有客人已吃完甜品店員將他們移步到沙發位繼續享用飲品從而騰出位來給我倆~

兩支test tube係石榴汁給客人清清味蕾好好享受即將創造的甜品 ~
靚女甜品造型師會給客人自選矽膠底色有黑,灰,白我跟劉總不約而同揀了黑色~
開始我的Improvisation dessert~       
靚女好純熟地用生果醬汁起了初稿有點太空feel喎好神祕啊~我like呀^0^
初步完成有粒狀乳酪,奶凍,啫喱,焦糖脆脆及極似豬血的朱古力慕絲賣相極~
到最後一步就係分子雪糕,用液態氮將流質的雪梨味及朱古力極速加冷至-190度轉化成雪梨味雪葩和竹炭朱古力雪糕~

仙境降臨般迷幻浪漫呢~
雪葩和雪糕記得攤熱D先食唔係灼傷櫻桃小咀就慘喇haha~我偏愛竹炭朱古力雪糕好香濃朱古力味~
劉總的Latte見他一飲而盡質素應該不錯呢~
我梗係要飲可樂啦這夜超級滿足耶,認識到一班志同道合的食友真幸運現在做成好友更是幸福~我會好好珍惜我的好友們~

留言

張貼留言

熱門文章