隔籬飯香

25/7車爸爸約咗舊同事食飯我乘機偷懶去好姊妹玲玲家痴餐,豆豆掛住打機豆妹仲勁瞓到彩我都傻只用眼尾瞄下我又倒頭大睡~

終於瞓醒豆妹肥咗巧多呢~
玲玲做晒我愛的菜巧感動耶,木瓜雞腳湯我平時不煲生果湯因為車爸爸唔飲,足料到呢呷一口鮮甜滋潤我飲了兩大碗(註玲玲家的飯碗係我家一倍)
蟠龍蒸白鱔跟玲玲心有靈犀早幾天先蒸過比車爸爸食,我很愛白鱔真係不百吃不厭呢~ 
蝦仁韮黃炒蛋大大隻海蝦跟香噴噴的土雞蛋真係回味無窮~ 
玲玲知我愛吃涼瓜特意做給我吃簡單蒜蓉炒已很美味~ 
豆角炒豬腩肉煎到焦香豬腩肉配上爽口豆角又係一惹味正菜~多謝劉家美味款待令我不愁寂寞地過了一夜,下次到妳們一家末來我處做貴賓啦~

留言

  1. 原來妳好姊妹同妳都係廚神黎架!
    豆妹好靚女丫,好想攬下佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢未做媽媽前唔識煮飯架而家煮嘢食叻咗好多呢btw豆妹真係好得意

      刪除
  2. 有隻靚女貓,就算係無餸飯我都會去,哈哈

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章