溫馨又浪漫的大屠殺@365東海蟹

這一夜我們決定來一場溫馨又浪漫的大屠...海鮮~哈哈標題夠嚇了吧!!
365 東海蟹最近都趕上潮流推出蒸汽火鍋加上係出名的大閘蟹專門店這配搭簡直係相得益彰~ 


爐具超先進不須外置計時器蒸完一款再一款包保每樣食物新鮮滾熱辣送到嘴邊~ 


嚟到東海那會錯過食時令大閘蟹$138/隻呢!! 
隻隻足五兩重張牙舞爪的大閘蟹在我們面前跟它say bye後即席放入蒸汽鍋內焗個桑拿~


15min後橙黃爆膏的大閘蟹便出現在我們面前,蟹膏甘香既軟滑真令人欲仙欲死啊救命~又要再次感謝我身體的包容吃後並無不適^0^ 
特意一提東海的蟹醋調配得十分出色酸甜味剛好香醇不嗆喉~還有貼心的拆服務^0^


這個小吃炸蝦片超級好味香脆帶微辣令我想起細時在家炸燶蝦片的醜事!! 
蟲草花蒸雞$168/半隻蒸9min便夠嫩滑鮮雞帶著蟲草花特別的香氣很迷人,車爸爸最愛這味可惜這夜他無緣品嚐!! 
生猛海中蝦$28/兩,隻隻扎扎跳蒸後鮮味比白灼更勝一籌蝦肉新鮮扎實冇得輸~ 
花甲王$128/斤蒸4min就開口了乾淨無沙鮮甜味晒爆燈必吃之選除了好味另有一個理由必選它最後才跟大家揭曉^0^


日本大元貝$1/隻係呀冇打錯原價$48/現凡惠顧蒸汽火鍋便可用$1換購(每位一隻)
蒜蓉粉絲蒸元貝肥大肉厚配襯調味得宜的金銀蒜鮮香味在口腔大爆發,賣大包也絕無揸流海灘喔!! 
仲有我大愛的貴妃蚌平時也常買回家煮,味道當然不輸蝕過元貝質感較有咬口那粉絲真令我欲罷不能冒著胃痛也要跟它廝殺一番haha~       
蒜蓉象拔蚌仔$88/隻將之切成條狀份量也不少啊鋪滿兩邊殼,係呀又係蒜蓉蒸我們真的很愛它^0^爽脆鮮甜勁好趙頭很好吃~


我覺得食大閘蟹一定要食埋蟹粉小籠包先完美hehe好大的藉口喔~ 
湯汁超豐盛味道也合格如果肉團再有咬口點就更加吸引嚕!! 
席間各人也愛甜就叫籠馬拉糕$48來個堂蒸吧!!夠霸氣了嗎hehe~
蒸起熱辣辣即吃又冇倒汗水糕身鬆軟也不錯耶~ 
那花甲王的小小關子就係呢窩一品粥甫坐下時侍應已將南瓜排骨及珍珠米$68/例牌放於鍋內然後將所有剛才蒸過的海鮮及肉類精華吸盡大家可以想像到那口粥有多鮮甜嗎!!


趁著天氣稍涼大家也吃一頓暖暖的蒸汽火鍋吧!不知何解吃飽後帶著溫暖身軀回家感覺既溫馨又浪漫這或許便是冬意吧!! 

留言

張貼留言

熱門文章