週未半天遊

正在東海蟹廝殺之際收到J小姐WhatsApp明天狗仔粉塈葵廣之行要取消那我的狗仔粉如何我的花花綿花糖如何啊.....正在扁咀之際有顆發光的星在閃耀正是好友劉總是也,真的很感動大忙人的他竟肯花時間陪我食埋D cheap嘢^0^
聞名已久的石籬粉仔聽聞比起十八座狗仔粉更加好吃這天就來比拼一下喇~
食物種類不多粉仔,魚肉,碗仔翅,魚蛋及豬油渣一隻手數得完!!
祕制魚蛋$10足足有10粒好抵食喎魚蛋質地扎實好咬口味道帶香辣嘅咖哩味最緊要係冇腥味抵讚~
狗仔粉$28(大)奉勸細食的朋友叫細碗便足夠成品超大呢!湯頭很鮮甜不會過糊內藏少許冬菰絲和豬油渣至於粉仔真係做得出色較扁身的粉仔有點咬口看色澤便知有泡過入味但又不會過於粉淋真的比十八座很好吃^0^
吃狗仔粉別忘記下店方的自家辣菜脯十分出色香辣俱全,不吃得辣有香口菜脯我哋就C唔蝕底兩款都下呢haha~喜歡的朋友還可買回家品嚐$30/盅~
貪心的我倆叫碗兩溝魚肉翅$28(大)又係超大碗喔還十分足料添!!魚肉煙韌好味係我喜歡的類型但翅就不是我杯茶了埋獻有點over太漿口可幸係味道不錯這個十八座出色點~計埋可樂兩罐$82埋單好抵食多謝劉總hehe~
山長水遠出到來梗係唔止食碗狗仔粉啦想喺附近揾甜品不過冇發現劉總便帶我去CoCo Espresso701飲下嘢hea下順便引下Oli出嚟食雪糕hehe~
位於工廠大廈但入口像商廈般雅緻,地方寬敞樓底超高敞大的排窗射進暖暖的陽光入內這環境很易讓人放鬆^0^看星期六的下午也坐滿客人喔!!
Cafe內放著多款咖啡機,器具和咖啡豆好專業呢~


Cafe自助形式比$後會有人送上飲品或食物是日甜品得香蕉牛油蛋糕我倆也不合意轉戰飲品吧!!其實一入到去已聞到好多咖啡味可惜近年飲完胃會投訴唯有做隻鬼聞下便算haha~
凍飲冇也選擇揀了香港較冷門的Firefly石榴子接骨木花草本果汁入口很特別有石榴香甜味但又帶點香草味這感覺好難形容但係好飲嘅約$3X
劉總當然要咖啡Latte$38(L)拉花很美見他喝下冇投訴應該不俗~
經過一番誘惑後Oli和Thomas終於出來一起往Lab Made Cafe食分子雪糕星期六的下午也得小貓幾隻幫襯是否開得太濫呢?
今期有奶醬脆多,英式糖漿餡餅,香脆燕麥配士多啤梨和玫瑰荔枝紅桑子味~
經一番掙扎後揀咗頭尾兩款各$44奶醬脆多味道充滿茶餐廳的影子好真實雪糕內更藏有麵包脆粒來增添口感很有趣味呢,另一款玫瑰荔枝紅桑子先試那蛋白脆脆咦痴牙嘅再試雪糕出事了極像洗手間那股香精味吃了一兩口大家都放棄啦~

留言

張貼留言

熱門文章