滿足Lunch Buffet@Yamm

好友知我愛吃Buffet知道Yamm自助午餐做緊{三送一}為返二佰多元便可享海鮮自助午餐便約同往吃場超滿足的Lunch Buffet~聽聞有生蠔,龍蝦鉗,帶子,海蝦,青口等海鮮真係未出發先都興奮^0^
這天氣溫急降還下著離離細雨但也無損吃好西的心情,連同Chloe妹妹我哋五位吃貨同闖Buffet吃陣~


先看看有什麼美食先~Lunch Buffet少有的即開生蠔,絕對不用擔心貨源全程供應充裕哦~
凍海鮮有數款全都樣靚光鮮~
Yamm出名好吃的龍蝦鉗,試過朋友便知這兒龍蝦鉗有多好味,我覺得比龍蝦身更為吸引^0^
黑青口隻隻巨大完整又飽滿~
大蜆在青口相比下較細粒未夠吸睛~
海蝦色澤鮮明充滿光澤~
凍肉類有火腿,雞,煙三文魚等等~






麵包款式也不了,要數竹炭包,芝士牛奶包最吸睛^0^


沙律區有多款新鮮沙律菜當中有我至愛的火箭菜同Buffet少有的苦白菜~


還有菠蘿沙律,紅菜頭沙律,和兩款泰式沙律~
多款芝士~
四款刺身,還有多款卷物和壽司~


點心至干蒸牛肉和珍珠雞~


今天中湯係海底椰椰子煲雞湯,西湯係西蘭花忌廉湯,兩款都超愛啊!!


當然唔少得馳名的龍蝦粥~
燒牛肉及啱我吃的燒豬腩肉~


熱葷~健康有益的烤蕃茄,香草牛油甘荀~
烤雞,泰式青咖哩青口,蒸龍脷柳~




墨魚汁意粉~勁想食但又怕醜樣^0^
刴椒蒸三文魚頭~ 
泰式香辣素菜炒飯,泰式炒雞鬆~


杞子浸時蔬~
咖哩忌廉汁炒龍蝦仔~
烤雞伴燒菠蘿~
燒牛舌~
日式小丸子,帶子有香煎和蒜蓉蒸兩款~


還有蝦籽撈麵~
甜品區也有不少款式供應~睇得我心花怒放呢^0^
有我勁like嘅馬卡龍~
原桶豆腐花~
冧酒提子乾布甸~
各款奶凍,Tiramisu,撻類,雪米糍~




即製窩夫伴雪糕~
新鮮生果~
影完食物相已好鬼肚餓要開動喇!!來一碟沙律由我最愛火箭菜打開胃口,再吃埋菠蘿還有香辣的泰式沙律OK我已預備迎接{生蠔}!!
即開生蠔每次會給3隻客人吃完再取源源不絕供應而且都不用排隊呢^0^生蠔質感爽口,味帶甜味道不俗這天吃了半打!!
多謝{美人兒}一聽到我喜歡吃芝士牛奶包即時給我取了一個,為何自己喜歡又不取因我生怕吃了胃納不夠負載甜品呢,但她正正帶給我吃的勇氣好C就C啦haha~真的軟熟又香口不吃不吃還是整個吞進肚子內hehe~
第二碟凍海鮮每樣也取少許,跟碗西蘭花忌廉湯始終飲啖熱湯才吃冷凍食物胃會舒適,忌廉湯質感香滑幽幽西蘭花香清新怡人~
龍蝦鉗啖啖肉一口咬下味帶鮮又juicy應該沒有人不愛呢,另外要讚一讚那青口肉質軟滑沒丁點腥味很好吃喔~
第三碟精揀幾款來試煙三文魚質素尚佳,燒豬腩肉香味挺濃又不會嚡口,杞子浸娃娃菜香甜軟滑,鮑片壽司都不錯飯不會實的的,煎帶子身型不少煎得剛好沒過熟味亦鮮甜,整多碗海底椰椰子煲雞湯香濃椰子味飲完頓覺滋潤不少呢^0^
這個蝦籽撈麵係友人的精美得要借來一影,看那滿滿的蝦籽確令人心動^0^
比起麵我更愛吃粥,龍蝦粥呈橙紅色調真的很勾食慾啊!!粥底綿滑鮮甜如非要留肚吃甜品真係想來多一碗呀~
鹹胃滿足得很係時候安撫甜胃喇!先吃豆腐花質地夠滑溜加點薑汁糖水和黃糖滋味無窮^0^
自拼甜品碟~當中最愛木糠布甸香滑夠濕潤水準之作,馬卡龍也做得脆而不乾~
本來要收工的我多得好友分擔這份雪糕窩夫,外脆內軟的窩夫配上冰凍雪糕簡直係perfect match^0^
最後不得不提甜魔媽媽割愛那半件cup cake大家見到"一定一定"要食呀,蛋糕鬆軟濕潤又不過甜真的萬分好吃呀^0^
這餐Lunch Buffet真的十分抵食,餐廳由即日起至30/6逢星期一至六,陸續推出不同主題的{三送一}Lunch Buffet有興趣嘅朋友記住訂位呀~

留言

  1. Lunch buffet有龍蝦鉗、即開生蠔,仲有蒸帶子,真係堅正呀,食完真係連晚餐都慳返呀,嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係豐富到估佢唔倒呀仲要太抵食呢^0^

      刪除
  2. 多謝妳陪我開刀前去癲呀! 諗起都超滿足! 而且聽晚又再滿足過! XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該我多謝妳帶我去食餐勁先真,期待明晚^0^

      刪除
  3. lunch都咁多嘢食,想食龍蝦粥呢

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章