茶記也快樂

其實我跟車爸爸都愛吃茶餐廳喜歡它選擇夠多煎.炒.煮.炸任君選擇,這天在荃灣附近揾食找上了德利餐廳夜晚就試得多因為它的煲仔飯挺好吃的!! 


地道港式茶餐廳的午餐B送上{羅宋湯}沒甚牛羶味我大可當什雜菜湯飲吧!!酸微微的味道挺開胃而且內有不少雜菜我鍾意啊~
{黑椒雞扒意粉}$40雞扒係一整件的不像某大快餐店得半件奉客!!係啊我真係見識過^0^這兒的意粉份量超多呢!!黑椒汁係一貫快餐味道夠香辣撈意粉食一流,煎香雞扒醃味不俗咬落嫩滑肉質不會霉爛的整體很不錯^0^
車爸爸午餐C{干炒牛河}$40上檯已散發香濃鑊氣,牛肉份量算不少聽他品評為好吃已知質素不俗呀!!
忍不了吃啖河粉果然香氣撲鼻,每條河粉都均勻哋染上醬油香而不油好吃非常^0^
我的例牌{凍檸茶}加$2沒甚茶味連檸檬也不夠酸香沒驚喜!!
車爸爸的熱奶茶更攞膽他用"要茶味冇茶味要奶味冇奶味"去形容這杯極品囉!!

留言

張貼留言

熱門文章