抹茶.沒茶

中村藤吉 Nakamura Tokichi近來在The Mira開了外賣專門店,這天便跟好友Kan和甜魔媽媽及MC小兄妹同往朝聖一番^0^
踏進店內已聞到抹茶香味,中間放有雪櫃放有少量抹茶,焙茶蛋糕及朱古力,而牆身放有多款抹茶粉供客人選購!! 
店方備有小巧可愛的購物籃,客人買多款甜點也不怕"論盡"好貼心喔!!
我哋瞄上的當然係雪糕啦!!Kan本來想試{凍甜抹茶雪糕浮冰}可惜已售罄,那就一於掃晒三款雪糕啦^0^Lunch實在吃太滿足我選了杯上跟Kan分著吃,最後還要多謝甜魔媽媽慷慨請客呢^0^
Chloe已急不及待吃了她的{宇治金焙茶軟雪糕}$53,有性格的妹妹原來不喜歡吃抹茶雪糕媽媽氹佢這是她最愛的朱古力雪糕,好彩妹妹落搭之餘還十分喜歡差不多吃盡一杯呢!
我較貪心選了{宇治金抹茶+焙茶軟雪糕}$53,軟雪糕材料好豐富有紅荳蓉,白玉丸子及脆米^0^
雪糕質感未算十分幼滑味道偏甜,抹茶味亦不夠香濃可幸沒帶澀味反而焙茶相對較香但比起Via Tokyo的還有差距,紅荳蓉甜到入心入肺真的不是我杯茶囉!!不過真心要讚那白玉丸子煙韌軟糯真的十分好吃^0^那鬆香脆米亦幫上不少忙令偏甜雪糕得以平衡!!
Matthew仔最愛食Cones這杯{宇治金抹茶軟雪糕}$53當然係給他獨享啦haha~

留言

  1. 佢外賣好喎,唔駛派抽等位

    回覆刪除
  2. 竟然唔駛排隊等就有得食,好幸福啊!

    哈哈,妹妹好儍呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得好好彩呢!這便是小朋友可愛之處^0^

      刪除
  3. 我同Chloe口味一樣,都係愛朱古力

    回覆刪除
    回覆
    1. 見妳食嘢咁清估唔到喜歡朱古力喎!!

      刪除
    2. 係呀,我鍾意食朱古力,最愛食黑朱古力,不過依家怕肥食少咗

      刪除

張貼留言

熱門文章