夏之美味

夏日炎炎,連吃都有點辛苦又易冇胃口,所以羅家飯都要清爽D,那就粗粗哋煮幾味啦!!都係簡單為主囉^0^
蒜蓉開邊蒸蝦,惹味蒜蓉易令人胃口大開,只限於愛好者呀hehe,可幸車爸爸也好此物,那就兩公婆有臭齊享啦~
灼菜芯最正氣,太子吃也吃不壞呢~
韓式辣醬雞翼,用香辣帶甜味的韓式醃醬將雞翼醃一夜,真的好味到神仙乜企唔穩呢,連怕辣的車爸爸也要屈服於此啊haha~


蠔油白菜比炒更清甜,而且少油點,那便健康點啦!!
這夜食扒餐,都係豬,牛扒啦!!加D秋葵再整碗龍蝦湯,已夠滿足吧!!


車爸爸的澳洲熟成牛扒,煎至5成熟是他最愛的口味^0^
我就例牌食自己,呢款豬鞍扒我特意沒醃製,煎熟後只灑上岩鹽吃,肉味很不錯,係略嫌薄身了少許啫!!


飯後將在中環什貨店買回來的心太軟用焗爐加熱便可食用^0^


或許我愚笨弄得流心須不夠澎湃,但朱古力味十分醇厚濃香,好好味呀^0^
另一餐食魚,深水泥鯭配靚果皮那般化學作用真的十分出色,甘香鮮甜好味又健脾^0^


大地魚湯浸大白菜,味道好鬼鮮甜大家要試吓呀!!
呢餐係小有的肉肉,車爸爸最like我蒸的肉餅^0^
梅菜蒸肉餅記得要用甜梅菜啊好味好多架!!
胡麻醬秋葵,估不到車爸爸竟然愛吃秋葵太好了~
這天有人要吃G,好吧順順他意啦話晒係老細嘛hehe,清蒸鮮雞肉好嫩可惜雞味不夠,街市大裝修後真的無靚餸賣!!加碗菜飯又一餐~
吃剩了的雞肉第二天便給我變成大蝦雞肉辣冷麵~
冷麵醬係我自家調教當然係最合我自己心意啦^0^
車爸爸也大讚好味道吃了超多呢~



留言

張貼留言

熱門文章